Tulkitsevat ainakin itse molemmat joukkueet, että tehtävä ei päättynyt aikaan vaan siihen, että homma valmistui, eli karttapallo oli paikallaan.
Molemmilla loppui samaan kohtaan...
Nyt olisi kiinni siitä kumpi nopeampi

lethe kirjoitti:Mutta eiks sinisille kuulutettu että aika on loppu ja punaisille vaan että tehtävä on päättynyt..

En mä muista mitä kuulutettiin mut ei punaisten huone ollu valmis kun liina oli laittamatta pöydällelethe kirjoitti:Mutta eiks sinisille kuulutettu että aika on loppu ja punaisille vaan että tehtävä on päättynyt..

Nelliski kirjoitti:En mä muista mitä kuulutettiin mut ei punaisten huone ollu valmis kun liina oli laittamatta pöydällelethe kirjoitti:Mutta eiks sinisille kuulutettu että aika on loppu ja punaisille vaan että tehtävä on päättynyt..

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:En mä muista mitä kuulutettiin mut ei punaisten huone ollu valmis kun liina oli laittamatta pöydällelethe kirjoitti:Mutta eiks sinisille kuulutettu että aika on loppu ja punaisille vaan että tehtävä on päättynyt..
Ihmettelin vaan, voi olla että vahingossa. Kyllä se vähän niinkun kesken tuntui jäävän punaisillakin, en kiinnittänyt yksityiskohtiin huomiota.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa