jagr kirjoitti:Oli kyllä törkeesti sanottu Krisulta Anulle.Ei edes vitsillä tommosii lauota.

Anu penkissä, Krisu kysyy "Jos mä olisin tässä ase kädessä, molemmat muksut sun edessä, niin kumman mä lopettaisin?"Zero kirjoitti:jagr kirjoitti:Oli kyllä törkeesti sanottu Krisulta Anulle.Ei edes vitsillä tommosii lauota.
Mitä sanoi?

jagr kirjoitti:Anu penkissä, Krisu kysyy "Jos mä olisin tässä ase kädessä, molemmat muksut sun edessä, niin kumman mä lopettaisin?"Zero kirjoitti:jagr kirjoitti:Oli kyllä törkeesti sanottu Krisulta Anulle.Ei edes vitsillä tommosii lauota.
Mitä sanoi?
Milla parahtaa, ettei tuollaista voi kysyä. Anu ei vastaa.

jagr kirjoitti:Missä Krisu on?En o kuullu ääntä ainakaa tuntii mistää kamerasta?Menikö hamppilääkärii?

jagr kirjoitti:Missä Krisu on?En o kuullu ääntä ainakaa tuntii mistää kamerasta?Menikö hamppilääkärii?

OK,kiittilesmi kirjoitti:jagr kirjoitti:Missä Krisu on?En o kuullu ääntä ainakaa tuntii mistää kamerasta?Menikö hamppilääkärii?
Ilmeisesti hoidettavana...jotain semmosta noi äsken puhu

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa