Enklu kirjoitti:Helmerillä nousi stressi pilviin, kun Krisu sanoi että Hemmi oli sanonut twiittikeskustelun ohessa jonkun talon naisia halventavan jutun(en itse tiedä, onko taktiikka tehtävän takia, vai sanoiko humalainen Hemmi jotain) Tupukin kyllä komppaa, että kuuli jotain mitä ihmetteli. Krisu ei muista tarkasti mitä on sanottu ja Tupu ei halua sanoa. Mira kitisee, että miksei sitä voi kertoa kaikille. Hemmi haluaisi tietää mitä on sanonut, jotta voisi pyytää anteeksi Anulta.

Enklu kirjoitti:Helmerillä nousi stressi pilviin, kun Krisu sanoi että Hemmi oli sanonut twiittikeskustelun ohessa jonkun talon naisia halventavan jutun(en itse tiedä, onko taktiikka tehtävän takia, vai sanoiko humalainen Hemmi jotain) Tupukin kyllä komppaa, että kuuli jotain mitä ihmetteli. Krisu ei muista tarkasti mitä on sanottu ja Tupu ei halua sanoa. Mira kitisee, että miksei sitä voi kertoa kaikille. Hemmi haluaisi tietää mitä on sanonut, jotta voisi pyytää anteeksi Anulta.

Nelliski kirjoitti:Enklu kirjoitti:Helmerillä nousi stressi pilviin, kun Krisu sanoi että Hemmi oli sanonut twiittikeskustelun ohessa jonkun talon naisia halventavan jutun(en itse tiedä, onko taktiikka tehtävän takia, vai sanoiko humalainen Hemmi jotain) Tupukin kyllä komppaa, että kuuli jotain mitä ihmetteli. Krisu ei muista tarkasti mitä on sanottu ja Tupu ei halua sanoa. Mira kitisee, että miksei sitä voi kertoa kaikille. Hemmi haluaisi tietää mitä on sanonut, jotta voisi pyytää anteeksi Anulta.
Ei tossa twiittikeskustelussa ainakaan sanonut muuta kun Anun vastasi miettimisen jälkeen.

Kronos kirjoitti:

Nelliski kirjoitti:https://twitter.com/Kupari1/status/1178618415419920385
Tällä kertaa kyse oli katsojan twiitistä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa