Kronos kirjoitti:OT: Hölmöä tää kun on vaan kaks kameraa. Kun käyt seuraamaan jotain keskustelua, niin kamerat siirtyy muualle ja se siitä keskustelusta...
Jep, ja turhan usein molemmat kamerat näyttää samaa paikkaa vaikka muuallakin tapahtuisi.
Kronos kirjoitti:OT: Hölmöä tää kun on vaan kaks kameraa. Kun käyt seuraamaan jotain keskustelua, niin kamerat siirtyy muualle ja se siitä keskustelusta...

lethe kirjoitti:On tossa kyllä sekin kun Oulun murretta tarpeeksi kuuntelee se alkaa ärsyttämäänn.. niin kun kaikki muutkin murteet, noh

Kronos kirjoitti:Helmeri selittää jotain särkymättömästä verkosta mikä tästä syntyy...(Tarinalle selittää siis).
Ei olisi ikinä uskonut, että me oltais saatu tää verkko kasaan. Me ollaan neljä viikkoa oltu täällä ja toi viikkotehtävä me oltiin niin tasainen ryhmä tossa...
Kaikkien ei edes tarvinut olla siinä, mutta se toimi. Meillä on sellainen porukka täällä, että vaikka me tullaan eri ryhmistä, niin tollaisessa tehtävässä me voidaan tehdä niin hyvin yhdessä duunia.
Helmeristä se oli hieno ihmiskoe, siinä vaiheessa lähtee ne omat arvot ja meillä on yks yhteinen tavoite. Me tehdään noita käpylehmiä ja se on siinä.
Jukka ajattelee samalla tavalla, että sä voit olla veli ja sä voit olla ystävä, mutta kunnioitus pitää aina ansaita. Mäkin voin olla mun veljen veli, mutta kunnioitus pitää ansaita. Mä olen ajatellut tätä tehtävää samalla tavalla. Ketä ihmisiä mä täällä kunnioita täällä eniten, ketkä on saanut mut vakuuttuneeksi kaikesta.

lesmi kirjoitti:"Krisukänni" tyyppinä on just sellanen mitä välttelen baareissa vimoseen asti

Kronos kirjoitti:Millakin ja Krisu saapui paljuun...
Ei voinut välttää Krisu houkutusta vähän kokeilla Millan takalistoa ohimennen...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa