Jahas Tarinan epävarmuuspaneeli menossa...
Pohtii sitä (Kimmolle, kevinille) että kuinka epävarma on täällä sosiaalisista suhteista.
Kevin kyselee, että mikä sulla aiheuttaa sen epävarmuuden, mihin se liittyy sinussa?
Tarina: no hmm. hmm. ööö. hmm. hmm.
Paikalle tullut Mira sanoaa anteeksi ja naurahtaa hmm. hmm..
Tarina: tää on oikeasti aika vaikeata.
Kevin suosittelee pohtimaan sitä mihin se epävarmuus sussa itsessä kohdistuu, se voi auttaa tän asian käsittelyssä ja osittaisessa hyväksynnässä.
Kevin kertoo esimerkki, että koulussa tuli epävarmuus ja aina se kohdistu johonkin piirteeseen ja käyttäytymiseen.
Tarina: saitko sä sen kiinni mihin se kohdistui.
Kevin: joo se kohdistui mun feminiinisyyteen ja sellaiseen.
Kevin vielä kertoo, että se helpottaa kun saa kiinni mihin se kohdistuu.
Tarina jatkaa, että no joo se mun sovinnollisuus, se nähdään täällä sellaisena lässyttämisenä. Täällä huomannut että on ollut suhteellisen pehmeä, että pyrkinyt muotoilemaan asiat silleen ettei ne loukkaisi muita ihmisiä. Epävarma siinä, että se on nähty lässyttämisenä. Toinen piirre mihin otetaan kiinni positiivisuus, sitä on nähty silleen feikkinä. Silleen että voiks toi oikeesti tollainnen vai esiintyykö. Sekä se mun tunteiden näyttäminen nähdään täällä lässyttämisenä myös. Pelkää että vakavastiotettavuus on heikentynyt tässä ryhmässä. Liittyen juuri noihin piirteisiin.
Kevin: joo...