lethe kirjoitti:On jänniä paitojakin Dark Angel nyt esim. ehkä ennakkoluuloja mutta ärsyttää kun ihmiset pitää bändipaitoja vain lookin takia, ehkä hän on fani , epäilen..

Huhupuhe kirjoitti:lethe kirjoitti:On jänniä paitojakin Dark Angel nyt esim. ehkä ennakkoluuloja mutta ärsyttää kun ihmiset pitää bändipaitoja vain lookin takia, ehkä hän on fani , epäilen..
Miksi epäilet? Ulkonäön takiako?

Huhupuhe kirjoitti:Niin no. Jos otan itseni esimerkiksi, niin mun ulkonäkö on nykyään suht tavallinen ja joillekin tulee yllärinä, et kuuntelen heviä ja metalliakin. Joskin kapea-alaisemmin, ku esim. popbändejä. Jos mun lempibändejä kysytään, saatan unohtaa mainita Bodomin ja Kätilöt, koska yleisesti kuuntelen Vilkkumaata, Vesalaa, Anssi Kelaa yms. radioystävällisempää kamaa.

lethe kirjoitti:Mua ärsyttäää taas (mikä mua ei ärsyttäis) tuo "mitä helee" sanonnan käyttö, en ole kuullut aiemmin tuota sanontaaa ja toivon oikeasti ettei leviä pidemmälle. Vähän ylimielisen oloinen mielipiteineen, pyörittelee silmiään vähän niinkun tietäis olevansa oikeassa mutta kuitenkaan osaa perustella sitä . Vähän tällasta pientä negaa, ei mitään dissausta , hyvä asukas mutta tuossa syyt miks ei oo suosikki.

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Mua ärsyttäää taas (mikä mua ei ärsyttäis) tuo "mitä helee" sanonnan käyttö, en ole kuullut aiemmin tuota sanontaaa ja toivon oikeasti ettei leviä pidemmälle. Vähän ylimielisen oloinen mielipiteineen, pyörittelee silmiään vähän niinkun tietäis olevansa oikeassa mutta kuitenkaan osaa perustella sitä . Vähän tällasta pientä negaa, ei mitään dissausta , hyvä asukas mutta tuossa syyt miks ei oo suosikki.
No mitä helee, oot vaan vanhus etkä ymmärrä meitä nuorisolaisia

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Mua ärsyttäää taas (mikä mua ei ärsyttäis) tuo "mitä helee" sanonnan käyttö, en ole kuullut aiemmin tuota sanontaaa ja toivon oikeasti ettei leviä pidemmälle. Vähän ylimielisen oloinen mielipiteineen, pyörittelee silmiään vähän niinkun tietäis olevansa oikeassa mutta kuitenkaan osaa perustella sitä . Vähän tällasta pientä negaa, ei mitään dissausta , hyvä asukas mutta tuossa syyt miks ei oo suosikki.
No mitä helee, oot vaan vanhus etkä ymmärrä meitä nuorisolaisia
Nyt haistan provon. En usko että olet kuullut . Teissä kasikytlukulaisissa se vika kun ette muista sitä.

[/quote]
[/quote]

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa