Milla - Kahdestoista asukas - Häädetty 20.10.

Keskustelua vuoden 2019 asukkaista

Re: Milla - Kahdestoista asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2019 12:23

On jänniä paitojakin Dark Angel nyt esim. ehkä ennakkoluuloja mutta ärsyttää kun ihmiset pitää bändipaitoja vain lookin takia, ehkä hän on fani , epäilen..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 26.09.2019 13:21

lethe kirjoitti:On jänniä paitojakin Dark Angel nyt esim. ehkä ennakkoluuloja mutta ärsyttää kun ihmiset pitää bändipaitoja vain lookin takia, ehkä hän on fani , epäilen..

Miksi epäilet? Ulkonäön takiako?
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2019 14:32

Huhupuhe kirjoitti:
lethe kirjoitti:On jänniä paitojakin Dark Angel nyt esim. ehkä ennakkoluuloja mutta ärsyttää kun ihmiset pitää bändipaitoja vain lookin takia, ehkä hän on fani , epäilen..

Miksi epäilet? Ulkonäön takiako?

Ehkä , ja muistan että ihan alkuviikoista ne teki kysymyskierroksen joissa kysyivät lempibändejä,, En mjuista Millan vastausta mutta ei muistaakseni ollut tuonne päinkään.. Niin ja tiedän että voi tykätä hyvinkin monenlaisesta musiikista ihminen. Ehkä tässä se juttu taustalla kun en edes itse tiedä bändiä kun nimeltä . Ois aika epäloogista keneltäkään alkaa kuuntelemaan Dark Angelia jos ei ole kuullut muitakaan 80 luvun trash metal bändejä..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 26.09.2019 14:44

Niin no. Jos otan itseni esimerkiksi, niin mun ulkonäkö on nykyään suht tavallinen ja joillekin tulee yllärinä, et kuuntelen heviä ja metalliakin. Joskin kapea-alaisemmin, ku esim. popbändejä. Jos mun lempibändejä kysytään, saatan unohtaa mainita Bodomin ja Kätilöt, koska yleisesti kuuntelen Vilkkumaata, Vesalaa, Anssi Kelaa yms. radioystävällisempää kamaa.
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2019 14:52

Huhupuhe kirjoitti:Niin no. Jos otan itseni esimerkiksi, niin mun ulkonäkö on nykyään suht tavallinen ja joillekin tulee yllärinä, et kuuntelen heviä ja metalliakin. Joskin kapea-alaisemmin, ku esim. popbändejä. Jos mun lempibändejä kysytään, saatan unohtaa mainita Bodomin ja Kätilöt, koska yleisesti kuuntelen Vilkkumaata, Vesalaa, Anssi Kelaa yms. radioystävällisempää kamaa.

No e n sitä tarkoittanut , ja Millallakin noi punaset hiukset jota ei heti liitetä metallimusiikkiin mutta esim. goottimusiikin kauttaa littyykin..Todella mielenkiintoista ois jos hän oikeasti kuuntelee Dark Angelia. :tjaa:
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 26.09.2019 18:07

lethe kirjoitti:Mua ärsyttäää taas (mikä mua ei ärsyttäis) tuo "mitä helee" sanonnan käyttö, en ole kuullut aiemmin tuota sanontaaa ja toivon oikeasti ettei leviä pidemmälle. Vähän ylimielisen oloinen mielipiteineen, pyörittelee silmiään vähän niinkun tietäis olevansa oikeassa mutta kuitenkaan osaa perustella sitä . Vähän tällasta pientä negaa, ei mitään dissausta , hyvä asukas mutta tuossa syyt miks ei oo suosikki.

No mitä helee, oot vaan vanhus etkä ymmärrä meitä nuorisolaisia :huisku:
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2019 18:18

Nelliski kirjoitti:
lethe kirjoitti:Mua ärsyttäää taas (mikä mua ei ärsyttäis) tuo "mitä helee" sanonnan käyttö, en ole kuullut aiemmin tuota sanontaaa ja toivon oikeasti ettei leviä pidemmälle. Vähän ylimielisen oloinen mielipiteineen, pyörittelee silmiään vähän niinkun tietäis olevansa oikeassa mutta kuitenkaan osaa perustella sitä . Vähän tällasta pientä negaa, ei mitään dissausta , hyvä asukas mutta tuossa syyt miks ei oo suosikki.

Nyt haistan provon. En usko että olet kuullut . Teissä kasikytlukulaisissa se vika kun ette muista sitä.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 26.09.2019 18:25

lethe kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:

Nyt haistan provon. En usko että olet kuullut . Teissä kasikytlukulaisissa se vika kun ette muista sitä.

No haloo mulal asuu täällä kotona teini :naura:
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2019 18:30

[/quote]
No mitä helee, oot vaan vanhus etkä ymmärrä meitä nuorisolaisia :huisku:[/quote]

Nyt haistan provon. En usko että olet kuullut . Teissä kasikytlukulaisissa se vika kun ette muista sitä.[/quote]
No haloo mulal asuu täällä kotona teini :naura:[/quote]

Nyt puhutaan varmaan ihan eri asioista .. En ole kuulllut en muta ei teinejäkään asunnosaa..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Jamppa » 26.09.2019 18:41

Mä oon teini vieläkin kuten risuliinikin :jipii:

Vai mitä mahtoi mah*iso*ni risuliini? :jipii:
Jamppa
Pelikiellossa
Pelikiellossa

EdellinenSeuraava

Paluu Asukkaat 2019