Fraulein Gee kirjoitti:Söiköhän toi Kevin ollenkaan?Siellä se istuu linjastossa ja sanoo, ettei ole nälkä.
Mä en oo varma onko se siis syöny koko päivänä
Fraulein Gee kirjoitti:Söiköhän toi Kevin ollenkaan?Siellä se istuu linjastossa ja sanoo, ettei ole nälkä.

Fraulein Gee kirjoitti:Jukan ääni kuuluu.Siis ilmeisesti PKsta.
![]()
Kertoilee, kuinka jakanu työt, jengi tekee sitä missä on hyvä jne. Sitten selittää mitä sillä on päällä, kuinka tarjennut.

Nelliski kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Jukan ääni kuuluu.Siis ilmeisesti PKsta.
![]()
Kertoilee, kuinka jakanu työt, jengi tekee sitä missä on hyvä jne. Sitten selittää mitä sillä on päällä, kuinka tarjennut.
Joo, pikku moka äänimieheltä taas..

Ei ole koko ajan syväkeskustelemassa ja minä, minä, mun tunteet analysoimassa.

Fraulein Gee kirjoitti:Jukan ääni kuuluu.Siis ilmeisesti PKsta.
![]()

Fraulein Gee kirjoitti:playtupus kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Aika rujon näkösiä jotkut noista käpylehmistä.![]()
Olin tänään näyttämässä ulkomaalaisille vieraille hämäläistä harjumaisemaa ja askarreltiin muutama käpylehmäkin.![]()
Milla toivoo, että pääsis sisälle nukkumaan. Kaikki ei innostu ajatuksesta.
Tulitteko punninneeksi käpylehmät
Just punnitsin.Painoivat 9 g, 13 g, 11 g ja 11 g, mutta ne on männynkävyistä tehtyjä, jalkoina tulitikut.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa