Hekku kirjoitti:Laskinko mä oikein eli jos lehmä painaa 36 grammaa ni näitten tarvii tehdä 2844 käpylehmää yhteensä?

Nelliski kirjoitti:Hekku kirjoitti:Laskinko mä oikein eli jos lehmä painaa 36 grammaa ni näitten tarvii tehdä 2844 käpylehmää yhteensä?
Minä saan tulokseksi reilu 2190![]()
Mira rutisee, ei halua toivoa kaivolta buranaa koska kokee ettei pitäisi joutua maksamaan siitä. On kuitenkin käynyt pk-huoneessa niin onko siellä sitten vastaus ollut että kannattaa toivoa kaivolta

playtupus kirjoitti:Työsuojeluvaltuutettu kyselee vitutusarvosanaa. Pitäisköhän lanseerata tollanen käytäntö töihin?

Nelliski kirjoitti:Hekku kirjoitti:Laskinko mä oikein eli jos lehmä painaa 36 grammaa ni näitten tarvii tehdä 2844 käpylehmää yhteensä?
Mira rutisee, ei halua toivoa kaivolta buranaa koska kokee ettei pitäisi joutua maksamaan siitä. On kuitenkin käynyt pk-huoneessa niin onko siellä sitten vastaus ollut että kannattaa toivoa kaivolta

zake kirjoitti:playtupus kirjoitti:Työsuojeluvaltuutettu kyselee vitutusarvosanaa. Pitäisköhän lanseerata tollanen käytäntö töihin?
En tiedä miten on nykyisin, mutta sillon kun olin vielä töissä, niin joka vuosi haastateltiin työntekijät ja muodostettiin hienoja grafiikoita ja käyriä miten eri osastojen työhyvinvointi oli muuttunut ja mistä syystä.

Hekku kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Hekku kirjoitti:Laskinko mä oikein eli jos lehmä painaa 36 grammaa ni näitten tarvii tehdä 2844 käpylehmää yhteensä?
Laskin että 79 X 36 = 2844

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa