1. Kristian
2. Kimmo
3. Helmeri
4. Ville
5. Anu
6. Milla
7. Tupu
8. Mira
10. Kevin
11. Jukka
12. Eevis
13. Tarina
Perustelut perään
Kristian: Ärsyttävä moottoriturpa, jonka kanssa en siviilissä tulisi toimeen ollenkaan, mutta silti BB-moottori joka uskaltaa haastaa kenet tahansa, aivan loistava BB-persoona. Toivottavasti ei flippaa.
Kimmo: Minun todellinen suosikkini. Mustan huumorin ystävänä tykkään Kimmon letkautuksista. Osaa olla ajan tasalla yhteiskunnasta ilman miellyttämistä, mutta on silti miellyttävä loukkaamatta ketään.
Helmeri: Tykkään Helmeristä. Viime viikolla nostin ykköseksi, mutta jotain rosoisuutta puuttuu jota en pysty erittelemään. Ehkä olen vain kateellinen Helmerin taidoista ja luultavasti kuitenkin lopulta nostan hänet ykköseksi.
Ville: Eka viikolla minua raivostutti Ville taivaan iskän poikana, mutta jotenkin kun saan hänestä pois pakko uskonnollisuuden hän on mukava, keskusteleva ja ennen kaikkea järjestelmällinen. Tykkään kun hän sanoo ruokajonossa kaiken kaakatuksen keskellä, että tehdään näin ja piste.
Anu: Mukavia sarkastisia heittoja väillä keskusteluun. Mukavia piikkejä sinne sun tänne.
Milla: Höpöttäjä josta välillä pidän ja välillä en.
Tupu: Elämänkokemusta mikä huokuu. Tykkään, mutta jotenkin Tupu jää taustalle.
Mira: On/Off tyyppi minulle. Raaka ja räkäinen, mutta itse pitäisin talossa pitkään.
Kevin: Tykkäsin alussa ja vieläkin pidän mahtavana persoonana, mutta aika ruikuttava: minulla on ollut vaikeaan (uskon), yhdenasian valittaja!
Jukka: Keskenkasvuinen kakara, joka kehuskelee panoilla ja kaverit hihittelee vieressä kun muuta ei voi.
Eevis: Uskoo olevansa paljon parempi kuin muut. Loukkaa muita ylimielisyydellään.
Tarina: Minä itte ja muut vasta sitte. Todella vastenmielisen itsekeskeinen tyyppi.