Jamppa kirjoitti:TIP eli taivaan iskän poika lyhenne loukkaa mua. Se on uskontoon liittyvää niin ne pitää poistaa jatkossa.

Jamppa kirjoitti:TIP eli taivaan iskän poika lyhenne loukkaa mua. Se on uskontoon liittyvää niin ne pitää poistaa jatkossa.

LeeLia kirjoitti:Jamppa kirjoitti:TIP eli taivaan iskän poika lyhenne loukkaa mua. Se on uskontoon liittyvää niin ne pitää poistaa jatkossa.
No kyseessä on Villen oma nimitys itselleen. Toisin kuin tuo toinen, joka on loukkaava termi.

LeeLia kirjoitti:Jamppa kirjoitti:TIP eli taivaan iskän poika lyhenne loukkaa mua. Se on uskontoon liittyvää niin ne pitää poistaa jatkossa.
No kyseessä on Villen oma nimitys itselleen. Toisin kuin tuo toinen, joka on loukkaava termi.

Jos teistä kiintoisin aihe BBssä on Eeviksen toosa ominaisuuksineen niin olkaa hyvä ja keskustelkaa siitä vaikka ihan erillisessä keskustelussa, esim aihe vapaalla tai facebookin BB-kommenteissa on teille myös paljon samanmielistä seuraa jotka ei vaan saa tarpeekseen Eeviksen toosasta. 
Nelliski kirjoitti:Onko oikeesti näin että osa täällä ei näe eroja lempinimissä rekka-Pekka ja herpes-pekka? Ei näe miten toinen on asiattomampi kun toinen? Joskus sitä ihmettelee kyllä millasten ihmisten kanssa sitä täällä internetissä oikein pyöriiJos teistä kiintoisin aihe BBssä on Eeviksen toosa ominaisuuksineen niin olkaa hyvä ja keskustelkaa siitä vaikka ihan erillisessä keskustelussa, esim aihe vapaalla tai facebookin BB-kommenteissa on teille myös paljon samanmielistä seuraa jotka ei vaan saa tarpeekseen Eeviksen toosasta.
Anteeks kun oon näin loukkaantujatyyppi ja mielenpahoittaja ja kukkahattutäti ja ärsyttävä ja mitä vielä mutta joku raja nyt tyypit.

Risu kirjoitti:Onko siellä talossa käpyisiä lehmiä kasattu jo tarvittava määrä? Onko muuta jännää tapahtunu? Ei oo kerinny vahtaa paljun poreissa Juur ollenkaan tänään

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa