Sitten Tarina. Parinkymmenen sekunnin päästä Tuula. Pihalla TIP, Jukka, Krisu spekuloi mitä se merkitsee.
Samalla leikkivät "concrete boardilla". Hemmi tietysti paras.

Fraulein Gee kirjoitti:Mä kannatan eniten Kimmon "keskustelukulttuuria", hyvin rauhoitteli tilannetta ton kokouksen aikana. Myös Milla teki samaa.
, mutta myös minulla se sama
koska en voi sulattaa Narinaa. Omalla työpaikalla on yksi samanlainen joka on työnpuuteen takia käynyt jonkun varhaiisen puuttumisen jutun ja siitä kuultiin joka tauolla. Nyt se ihmettelee miksi ei enää kokoonuta yhdessä. Ei vittu kokoonnuta kun kukaan ei enää kestä tuota tyyppiä. Olen niin Krisun puolella...
IleTku kirjoitti:Instagramista poimittua illalla tulee nukkumajärjestelyhin muutoksia asiasta kerrotaan illan koostelähetyksessä klo 21.30 Jimillä.![]()
![]()
Taitaa Jukalle ja Eeva-Leenalle tulla ero!![]()

Jänkäjoonas kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Mä kannatan eniten Kimmon "keskustelukulttuuria", hyvin rauhoitteli tilannetta ton kokouksen aikana. Myös Milla teki samaa.
, mutta myös minulla se sama
koska en voi sulattaa Narinaa. Omalla työpaikalla on yksi samanlainen joka on työnpuuteen takia käynyt jonkun varheisen puuttumisen jutun ja siitä kuullaan joka tauolla. Nyt se ihmettelee miksi ei enää kokoonuta yhdessä. Ei vittu kokoonuta kun kukaan ei enää kestä tuota tyyppiä. Olen niin Krisun puolella...

Hartsa76 kirjoitti:IleTku kirjoitti:Instagramista poimittua illalla tulee nukkumajärjestelyhin muutoksia asiasta kerrotaan illan koostelähetyksessä klo 21.30 Jimillä.![]()
![]()
Jospa muutos on se, että jatkossa nukkuminen on sallittua ainoastaan makuuhuoneessa.

Kunhan ei kopsahda ketään leukaan.
Jamppa kirjoitti:Hartsa76 kirjoitti:IleTku kirjoitti:Instagramista poimittua illalla tulee nukkumajärjestelyhin muutoksia asiasta kerrotaan illan koostelähetyksessä klo 21.30 Jimillä.![]()
![]()
Jospa muutos on se, että jatkossa nukkuminen on sallittua ainoastaan makuuhuoneessa.
Mitä vitun väliä vaikka Jukka ja Eevis nukkuu olohuoneessa?

Hemmi ei voi uskoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa