Kirjoittaja Nelliski » 15.09.2019 11:44
Tuulalla ei eilisessä suurempia ongelmia, Timon reagointi yllätti ja sai hämilleen, ei tiennyt voiko auttaa. Kehuu Eevistä joka sanoi suoraan että tarvitsee tilaa, antakaa olla. Tuleva viikko jännittää, odottaa kireää ilmapiiriä. On eri mieltä Jukan kanssa, ei usko että heillä jotka ei nikotiinia käytä on tarvetta siitä puhuakaan mutta myöntää silti että tulee olemaan haaste kaikille. Tietää että haastava viikko tulossa tupakoiville mutta myös että he muut joutuvat olemaan varpaillaan, heittää palloa niksakoukkuisille että pyytävät suoraan jos kaipaavat esim hierontaa tai juttuseuraa kun aikoo itse pysyä vähän loitolla.
Krisu muistuttaa ettei kannata ottaa itseensä jos/kun tulee sanottua rumasti, yrittää olla vähemmän mulkku. Eilinen oli perseestä. Tarinalla eilinen ihan jees alkuun, iltaa kohden alkoi painaa ketjussa olo. Tarina on puhunut useamman kanssa tupakointiasiasta jo tänä aamuna, Tarinalle tämä on haaste koska itse tykkää että tullaan kysymään tarviiko jotain jos vetäytyy mutta tiedostaa ja kiittää siitä että muut ovat sanoneet ääneen että ei saa tulla kyselemään. Toivoo että jos joku haluaa että tullaan kysymään ja pidetään huoli niin sanoo nyt ääneen koska muuten ei aio sitten kenenkään niksakoukkuisen kohdalla kiinnittää huomiota vitutukseen. Yleinen ilmapiiri jännittää, ymmärtää vitutuksen ja ärräpäät mutta toivoo vain että ketään ei loukata tai hyökätä kenenkään persoonaa kohtaan. On itse myös tupakoinut ja lopettanut, muut saa sympatiaa.
Anulla hyvä fiilis eilisestä, olis voinut vaikka nukkua ketjussa. Kiellosta Anu on jopa ihan tyytyväinen, saattaa olla hiljaisempi. Ei välttämättä kaipaa muiden pitävän välimatkaa mutta ei ehkä osaa tulla pyytämään juttuseuraakaan. On lopettanut aiemminkin, saa tulla juttelemaan eikä pahastu.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan