Tässä mun ajatuksia asukkaista tällä hetkellä. Mielipiteet saattaa muuttua jatkossa.

(Asukkaat lueteltu järjestyksessä, jossa astu taloon.)
Tarina – Talon itsekeskeisin tyyppi. Kaikki kääntyy aina Tarinan tunteisiin ja tuntemuksiin, joita sitten analysoi antaumuksella.

Hirveä huomio- ja tilasyöppö, ei kuule muita, aina laittaa oman tulkintansa muiden sanomisiin. Hämmästyttävän huonosti tietoinen omasta käyttäytymisestään ja sen vaikutuksista. Tuntuu, että yrittää liikaa luoda itsestään suuren ja ”ihanan” persoonan, älykkään, ”oikein ajattelevan” ja tiedostavan, mutta yllättävän tietämätön monista asioista, toistaa oman kuplansa iskulauseita. Rasittava.
Timo – Risteilyviikkotehtävässä oli hyvin mukana, viihdyttäväkin, mutta nyt taas feidautunut lähes näkymättömiin. Tuntuu välillä aika kypsyneeltä taloon ja sen meininkiin. Ehkä turhan ”aikuinen” ja analyyttinen taloon. Sen häätö ei kauheasti vaikuttaisi. Tavallaan tykkään Timosta, mutta asukkaana aika yhdentekevä.
Ville – Taitava, laskelmoiva, tekopyhä, manipuloiva. Pyrkii hallitsemaan ja kontrolloimaan kaikkia. Tarkkailee ja etsii ihmisten heikot kohdat, iskee niihin kiinni. Naamioi kaiken ”lähimmäisen rakkauteen” ja taivaan iskä -hömppään. Ärsyttää kun tuotanto antaa sen höpöttää eri kielillä, myös sillä omallaan. Vanhoillinen, alistava ”äijä”. Mua oikeesti pelottaa tuollaiset tyypit.
Anu – Alkanu tykkän Anusta enemmän, tuntuu että Anusta vois löytyä enemmän särmää, välillä vilauttanu sarkasmia ja heittäytymistä. Tuntuu, ettei sen persoona oo vielä oikein päässyt esiin tuolla.
Krisu – Teeskentelemätön ”kansan mies”, yllättävän perehtynyt moniin asioihin, ajatellut yhteiskunnallisia ym. asioita, osaa tiettyyn rajaan asti keskustella ja (ainakin teeskennellä) oppia virheistään, mutta pisteet laskenu viime päivinä kiukuttelusta (viinan vonkaaminen ym.) ja liiasta amis-äijäilystä. Alun suosikki, nyt laskussa, mutta katotaan.
Eevis – Yllättäen oon alkanu tykkään Eeviksestä enemmän, kunhan ei oo Narinan tai Jukan seurassa. Tieteellinen analyyttisuus käy välillä raskaaksi, mutta on omalla tavallaan huvittavaa katottavaa.

Eevis on tavallaan aika hälläväliä -tyyppi, mitä arvostan.
Tupu – Ihan kiva -osastoa. Ei mulla mitään erityisiä antipatioita oo Tupua kohtaan, mutta jotenkin yhdentekevä asukas mulle. Ei haittais vaikka lähtis.
Jukka – Tulee tunne, että on kotiseudullaan tottunut olemaan jengin kingi, ihailtu ja pidetty, tottunut saamaan haluamansa. Nyt sitten mököttää kun asiat ei suju niin kuin haluaisi. Osaa toki heittää hyvääkin huumoria, mutta liikaa äijäilyä. Nysvääminen Eeviksen kanssa tylsää katottavaa. On kissaihminen, joten ei voi olla täysin paha. :-)
Kevin – fiksu ja yllättävän kypsä nuori (20 v.) tyyppi, ei kiihkoile muunsukupuolisuudestaan tai muista näkemyksistään, vaan yleensä selittää asiallisesti kun kysytään. Osaa heittäytyä, olla hauska, mutta välillä myös syvällinen. Tykkään. Näyttäis tulevan toimeen lähes kaikkien kanssa. Talossakin pidetty, ei oo saanu yhtäkään nimeämispistettä.
Mira – Näitä ”räväköitä” tyyppejä, joiden persoona on kuitenkin aika ohkainen, ei kovin kiinnostava, ja rääkyminen ärsyttää. Hyvänä puolena tietty reippaus tehtävissä ja taloudenpidossa.
Kimmo – Hitaan ja hiljaisen alun jälkeen Kimmon rauhallinen ja äkkiväärä, fiksu huumori on alkanut päästä esiin. Pystyy syvällisiin ja asiallisiin keskusteluihin olematta liian syvällinen, ei aja jotain agendaa. Tykkään.
Milla – Innostus ja höpöily välillä ihastuttaa, välillä ärsyttää. Spontaani ja yleensä positiivinen, välillä vähän itsekäs. Paras talon naisista.
Helmeri – Suosikkini tällä hetkellä. Ottaa toiset huomioon, positiivinen, kiltti ja ystävällinen, kaikkien kaveri, olematta liian tylsä. Välillä hiljaisesti hauskakin. On ottanu etäisyyttä Krisun, Jukan, TIPin äijäilyyn. Talossakin pidetty, ei oo saanut yhtäkään nimeämispistettä