Päivä 13 (13.9.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 13 (13.9.2019)

ViestiKirjoittaja Anukka » 13.09.2019 09:43

Nelliski kirjoitti:
Huhupuhe kirjoitti:^ :oo

Minkähänikäisenä...

Se taisi jäädä sanomatta, nuorena varmaan mutta oliko sit ihan lapsi vai vanhempi. Kai sitä jokainen hölmöilee nuorena mutta eipä oo itelle kyllä tullu mieleen lintuja rääkätä vaikka veljen kanssa on kaikenmaailman pommeja rakenneltu yms. Ja sit että kertoo sen vielä naureskellen tossa ni, oon vähän sanaton.

Oon sanaton. Kuvottavaa.
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 13.09.2019 09:44

Eilen ostetuista mehupulloista on otettu henk.koht juomapulloja asukkaille ja Helmeri ja Kimmo alkavat tietenkin pelaamaan flip the bottlea, heittelevät pulloa toisilleen ja koittavat saada putoamaan pystyyn. Tuleekohan oikeaoppinen dap-liike jos onnistuu :naura:
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja playtupus » 13.09.2019 09:46

Nelliski kirjoitti:Tulin kaupasta kotiin ja katoin että jaa siellä Hermeli vielä nukkuu ja sit luin täältä että ei kun hereillä olleet jo puoli tuntia :aha: Eilisestä asti jotenkin jätättäny mulla lähetys, huomasin illalla että oon selkeesti perässä muita ja nytkin se oli jääny näyttään tyyliin sitä hetkee kun avasin lähetyksen tänään.

Mä oon huomannut että se jätättää, ruutusovelluksessa tabletilla huomaa kun live-laatikko ei oo enää turkoosi :tjaa:
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 13.09.2019 09:47

Ville vertaa itseään Anuun koska hänkin on ollut välillä lasten kanssa kolmistaan kun vaimolla oli vielä opinnot kesken ja asui osan viikosta toisella paikkakunnalla. Ihan sama kokemus Ville joo :aha:

Kimmon ja Helmerin peli jatkuu, vielä ei oo kumpikaan onnistunut vaikka lähellä on ollut. Krisu kaipaa jo päikkäreille. Kimmo toteaa että pullossa on liian vähän vettä, ei jää pystyyn.
Nelliski

ViestiKirjoittaja playtupus » 13.09.2019 09:47

Nelliski kirjoitti:Krisu kysyy Jukalta kameroista, onko niin että ne kääntyvät muualle kun puuhat alkaa. Ei käänny toteaa Jukka. Kimmon kanssa juttelevat sitten että jaa, ovat varmaan ymmärtäneet jotain väärin ja eikös se asiakirja sanonut toisin.. Aika sääntöjen rajamailla ko. keskustelu mutta lopettivat onneksi jo :naura: Puhuivat siis siitä että ilmeisesti myös asukkaille on kerrottu ennen kauden alkua että alastomuutta tai seksitouhuja ei näytetä.

Eivät oo ilmeisesti tajunneet että se että ei näytetä voi olla eri asia kuin se että kamerat kääntyvät pois.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nelliski » 13.09.2019 09:48

playtupus kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:Tulin kaupasta kotiin ja katoin että jaa siellä Hermeli vielä nukkuu ja sit luin täältä että ei kun hereillä olleet jo puoli tuntia :aha: Eilisestä asti jotenkin jätättäny mulla lähetys, huomasin illalla että oon selkeesti perässä muita ja nytkin se oli jääny näyttään tyyliin sitä hetkee kun avasin lähetyksen tänään.

Mä oon huomannut että se jätättää, ruutusovelluksessa tabletilla huomaa kun live-laatikko ei oo enää turkoosi :tjaa:

Joo tätä käy myös mutta yleensä se on sit jätättäny jokusen sekunnin mutta nää on nyt ollu paljon pidempiä. Pitää seurailla tilannetta ja vaihtaa sit vaikka laitetta jos tuntuu että toi puhelimen sovellus ei pelitä.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 13.09.2019 09:50

Ville häiriintyy pullopelistä, alkaa russuttamaan että ei täällä voi treenata enää ees. Anu sanoo että pihallakin voi mutta Ville sanoo vaan että kertokaa kun lopetatte niin hän voi jatkaa. Ville on eilisestä asti kieltänyt oikeastaan kaiken :aargh: Anu kysyy onko ärrimurripäivä.

Aiemmin sanoi että hänellä ei ole mitään salattavaa, ei ole luurankoja kaapissa.

Helmeri sai vihdoin pullon pystyyn, ei däppiä.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 13.09.2019 09:55

Nelliski kirjoitti:Puhuvat kuntoilusta, Anun tekisi kai mieli kuntopiiriä ja kertoo että ottaa lapset mukaan salille monesti. Vetää ensin oman treenin ja sitten vielä lasten kanssa niin hyvin sujuu. Ville kertoo tehneensä samaa mutta että kun lapset joskus valittaa siellä niin Ville jättää ne kotiin. Anu toteaa että no hänellä ei oo sitä vaihtoehtoa.

Ok, mutta BB-taloon pystyy lähtemään kumminkin 10 viikoksi... :roll:
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 13.09.2019 10:01

Nelliski kirjoitti:Ville häiriintyy pullopelistä, alkaa russuttamaan että ei täällä voi treenata enää ees. Anu sanoo että pihallakin voi mutta Ville sanoo vaan että kertokaa kun lopetatte niin hän voi jatkaa. Ville on eilisestä asti kieltänyt oikeastaan kaiken :aargh: Anu kysyy onko ärrimurripäivä.

Aiemmin sanoi että hänellä ei ole mitään salattavaa, ei ole luurankoja kaapissa.

Helmeri sai vihdoin pullon pystyyn, ei däppiä.

Juu eilen kun kauppaostokset tuli ni porukat purkas niitä pöydälle et kaikki näkee mitä on , Ville alko heti mättää niitä kaappiin ja töykeästi urputti et väistäkää et saadaa nää kaappiin ettei mee pilalle...
Kaipaili myös jossain vaihees korvatulppii kun niin kova meteli öisin.
Ja sit toi oven auki pitäminen on sen jatkuva ongelma jne
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 13.09.2019 10:03

Huhupuhe kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:Puhuvat kuntoilusta, Anun tekisi kai mieli kuntopiiriä ja kertoo että ottaa lapset mukaan salille monesti. Vetää ensin oman treenin ja sitten vielä lasten kanssa niin hyvin sujuu. Ville kertoo tehneensä samaa mutta että kun lapset joskus valittaa siellä niin Ville jättää ne kotiin. Anu toteaa että no hänellä ei oo sitä vaihtoehtoa.

Ok, mutta BB-taloon pystyy lähtemään kumminkin 10 viikoksi... :roll:

No on tuolla myös Ville jolla on pieniä lapsia? Anun lapsethan on vuoroviikoin vanhemmillaan eli Anu puhui niistä viikoista kun lapset on hänen luonaan. BB:n ajaksi nuo viikot on järjestetty niin että Anun vanhemmat hoitaa. Kai sekin mahdollista olisi että veisi sitten parina iltana viikossa lapset vanhemmilleen hoitoon että pääsee salille mutta enpä tiedä edes missä ne vanhemmat asuu, nyt asuvat ilmeisesti Anun kodissa lasten kanssa.
Nelliski

EdellinenSeuraava

Paluu Talossa tapahtuu 2019