Huhupuhe kirjoitti:Kerrottiinko noille, jos kerrottiin niin monelta?
Kerrotaan JIM:llä tulevassa BB lähetyksessä joka alkaa klo 2130
Huhupuhe kirjoitti:Kerrottiinko noille, jos kerrottiin niin monelta?

jagr kirjoitti:Virallista:Ville,Timo,Mira häädössä.Sama paska kuka jää äänestys taas.

jagr kirjoitti:https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 5c29930d36Anukka kirjoitti:jagr kirjoitti:Tätä se mun uneni ties.Narinaa ei saa ulos talosta ku nelonen ryssi kun mahis oli.![]()
Ai miten ryssi

IleTku kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:Kerrottiinko noille, jos kerrottiin niin monelta?

Nelliski kirjoitti:Viimeisenä nimeää Jukka.
Kaksi pistettä antaa Miralle (Kiitos Jukka), ihan vaan sen takia kun tämä ei oo kahden viikon aikana yllättänyt millään lailla. On ihan hauska mutta yks juttu jota tekee eikä jaksa enää kuunnella, ei ole mielenkiintoinen.
Yksi piste KristianilleYmmärtää ettei valinnut tehtävää itselleen mutta koki että pää ei kestäny tehtävässä ja Kristian valitti liikaa mutta ei kuitenkaan jaksanut puhua asioista tehtävän aikana. Yksi piste sinne vaikka on hyvä ja tärkeä ystävä talossa.

Huhupuhe kirjoitti:IleTku kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:Kerrottiinko noille, jos kerrottiin niin monelta?
Ok. Mun mielestä Alma sanoi jossain lähetyksessä et kerrotaan 247:laisille yhtä aikaa ku asukkaile, mut nythän me saatiinkin tietää jo. Ymmärsin varmaan väärin

IleTku kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:Ok. Mun mielestä Alma sanoi jossain lähetyksessä et kerrotaan 247:laisille yhtä aikaa ku asukkaile, mut nythän me saatiinkin tietää jo. Ymmärsin varmaan väärin
Mutta sehän tulee silloin myös 24/7:sta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa