Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny
Juurikin näin! Vetävät ihan perkuleen hyvin kaikki

Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny

Sidle2 kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Mihin se Narina on kadonnu? En oo nähny sitä kameroissa (Keittiö/olkkari/makkari/kansi).
Ei niin, että kauheesti kaipaisin.
Noi varmaan laitto sen käveleen lankulta

Jamppa kirjoitti:Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny

Sidle2 kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny
Todella hienosti vetävät. Kyllä näin katsojana ainakin on viihtynyt![]()
![]()
Tupuskaan ei siellä nyt yhtään nirppistele eikä viilaa pilkkua![]()

Sidle2 kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny
Todella hienosti vetävät. Kyllä näin katsojana ainakin on viihtynyt![]()
![]()
Tupuskaan ei siellä nyt yhtään nirppistele eikä viilaa pilkkua![]()
Parempaa viihdettä tämä on ku totinen suorittaminen 

Jamppa kirjoitti:Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny
ja

IleTku kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Papunen kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt jos tää viikkotehtävä kusee niin mä meen henkilökohtaisesti antamaan tuotannolle palautetta, sen verran hyvin nää on vetäny
Paitsi että Tarina narinaja
Milla eivät ole ottaneet tosissaan tehtävää,![]()
![]()
Heidän takia voi tehtävä epäonnistua!
Musta tuo Milla on ollu mukana ihan hyvin. En oo tosin kerinny kattoa koko päivää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa