Jänkäjoonas kirjoitti:Minua Jukka on alkanut ärsyttää. Tarina on vielä pahempi, mutta voi johtua siitäkin että käännän 24/7 aina pois kun Tarina tarinoi. Jukasta tulee limainen olo

playtupus kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:Minua Jukka on alkanut ärsyttää. Tarina on vielä pahempi, mutta voi johtua siitäkin että käännän 24/7 aina pois kun Tarina tarinoi. Jukasta tulee limainen olo
Mulla on vähän sama tunne ollut nyt.
Ihme gigolo kun tehtävästä välittämättä pitää kuolata Eevistä. Tommonen infosetä pelottais laivassa.

Jamppa kirjoitti:playtupus kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:Minua Jukka on alkanut ärsyttää. Tarina on vielä pahempi, mutta voi johtua siitäkin että käännän 24/7 aina pois kun Tarina tarinoi. Jukasta tulee limainen olo
Mulla on vähän sama tunne ollut nyt.
Ihme gigolo kun tehtävästä välittämättä pitää kuolata Eevistä. Tommonen infosetä pelottais laivassa.
Pelottaisko olla laivalla jos laivan infosetä Jukka yrittäisi sua jallittaa?

Jamppa kirjoitti:Tämä ei olisi kiva laivakokemus

Anukka kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Tämä ei olisi kiva laivakokemus
Ei![]()
Jukka on tehtävissä jees ja hauskakin mutta perkule Eeviksen kaa nyhjäys

Jamppa kirjoitti:Anukka kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Tämä ei olisi kiva laivakokemus
Ei![]()
Jukka on tehtävissä jees ja hauskakin mutta perkule Eeviksen kaa nyhjäys
Ajattele, että olisit laivalla ja menisit infossa käymään, niin infon lipevä Jukka yrittäisi päästä sun pöksyihin

Enklu kirjoitti:Jamppa kirjoitti:
Ajattele, että olisit laivalla ja menisit infossa käymään, niin infon lipevä Jukka yrittäisi päästä sun pöksyihin
Koska sillä perusteella valitaan BB-suosikit, että ketä haluaa vokotella

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa