Päivä 8 (8.9.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 8 (8.9.2019)

ViestiKirjoittaja playtupus » 08.09.2019 23:08

Mistähän Tarina ja Mira nyt puhuvat terassilla?
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 08.09.2019 23:09

Risu kirjoitti:Milla kerto et loukkaantuu sit ku sillä loppuu argumentit eikä pysty puolustautumaan :face:

Mä käsitin ton kyllä niin että Milla kritisoi sitä että kun Villellä loppuu argumentit niin piiloutuu "Taivaan iskän" taakse, ja se vie pohjan pis kaikilta Villen argumenteilta.
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 08.09.2019 23:10

Pihalla tilanne on sellainen että Tarina pyytelee anteeksi Miralta koska on ilmeisesti sanonut jotain ikävää perussuomalaisista tai herra Halla-Ahosta. Mira itse ei pyydä anteeksi mitään mutta hän kokee että nyt on loukattu. Miten helvetin absurdi tilanne voikaan olla :aha:

Ville ei ymmärrä edelleenkään miten hän loukkaa muita mitätöimällä tämän koko persoonan ja olemassaolon tai toteaa tämän olevan halpa nainen koska tanssii. Ei hänen ole tarkoitus loukata ja on aivan hämillään siitä miten muut ei ymmärrä hänen hyvyyttään.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Risu » 08.09.2019 23:11

playtupus kirjoitti:Mistähän Tarina ja Mira nyt puhuvat terassilla?

Tarinan Persuvihasta ku Tarina möläytti jotain Jussia pilkkaavaa ruokapöydän ääressä...
"Ensimmäinen askel hölmöyteen on pitää itseään viisaana."
- Fernando de Rojas -
Risu
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 08.09.2019 23:12

playtupus kirjoitti:Mistähän Tarina ja Mira nyt puhuvat terassilla?

Huh, en haluu tietää! :oo
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 08.09.2019 23:12

Fraulein Gee kirjoitti:
Risu kirjoitti:Milla kerto et loukkaantuu sit ku sillä loppuu argumentit eikä pysty puolustautumaan :face:

Mä käsitin ton kyllä niin että Milla kritisoi sitä että kun Villellä loppuu argumentit niin piiloutuu "Taivaan iskän" taakse, ja se vie pohjan pis kaikilta Villen argumenteilta.

Itse käsitin niin että koska Ville ei näe muuta kuin oman kantansa niin ei siinä ole argumentteja muilla sitä vastaan eikä jaksanut tapella tuulimyllyä vastaan. Milla loukkaantu siitä kun Ville totesi tämän olevan halpa nainen, Millan tanssi halventaa Millan naiseutta ja tekee tästä syntisen. Mitäpä tuohon sitten sanomaan, itse olisin heittäny kurkulla.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 08.09.2019 23:16

Kevin kyllä aika hyvin laitto tekopyhälle Villelle jauhot suuhun, ja Ville totes että seuraavaan kertaan ja lähti pois. Muutkin hajaantui.

Ja nyt mä lähen nukkuun! Kilttimies jo odottaa ja ihmettelee miten mä juutuin ruudun ääreen.
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Risu » 08.09.2019 23:17

Nelliski kirjoitti:
Fraulein Gee kirjoitti:

Itse käsitin niin että koska Ville ei näe muuta kuin oman kantansa niin ei siinä ole argumentteja muilla sitä vastaan eikä jaksanut tapella tuulimyllyä vastaan. Milla loukkaantu siitä kun Ville totesi tämän olevan halpa nainen, Millan tanssi halventaa Millan naiseutta ja tekee tästä syntisen. Mitäpä tuohon sitten sanomaan, itse olisin heittäny kurkulla.

Milla sano ton ennen ku taivaan isä oli otettu maalitauluks. Vai missasinko sit alun... voi olla niinkii mut what ever ja niinku sillai.
"Ensimmäinen askel hölmöyteen on pitää itseään viisaana."
- Fernando de Rojas -
Risu
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 08.09.2019 23:18

Risu kirjoitti:Milla sano ton ennen ku taivaan isä oli otettu maalitauluks. Vai missasinko sit alun... voi olla niinkii mut what ever ja niinku sillai.

Ei Milla puhunut mitään sinä aikana kun Kevin selvitti asiaa Krisun kanssa, kyllä siinä puhuttiin jo Villestä ja Milla puhu nimenomaan siitä tanssiepisodista.
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 08.09.2019 23:23

Timppa toi ohjeita pk-huoneesta, saavat kohta laukut takaisin. Jukka kehuskelee Tarinalle romanttisuudellaan, erikoista jos Eeviksen suuntaan aikoo olla romanttinen mutta mistä tuota tietää. Paljon puhetta siitä milloin itse kukakin on häätöäänestyksessä ja koska siihen laitetaan kaikki. Krisu ensin kehuu sitä miten muut laitto jauhot Villen suuhun mutta ymmärtää sitten kuitenkin Villen kannan.

Täytyy sanoa et mulle itselle on ihan sama mikä on kenenkin mielipide mutta ongelma on siinä kun Ville kertoo asioitaan totuuksina, ei mielipiteinä. Ja se, että on vähän eri asia loukkaantua siitä että joku ei tykkää sun villapuserosta kun siitä että joku sanoo että sun identiteetti ei oo todellinen ja sinä oot huono ihminen. Noilla on joillain paha tapa niputtaa kaikki samaan.
Nelliski

EdellinenSeuraava

Paluu Talossa tapahtuu 2019