Risu kirjoitti:Milla kerto et loukkaantuu sit ku sillä loppuu argumentit eikä pysty puolustautumaan

playtupus kirjoitti:Mistähän Tarina ja Mira nyt puhuvat terassilla?

playtupus kirjoitti:Mistähän Tarina ja Mira nyt puhuvat terassilla?

Fraulein Gee kirjoitti:Risu kirjoitti:Milla kerto et loukkaantuu sit ku sillä loppuu argumentit eikä pysty puolustautumaan
Mä käsitin ton kyllä niin että Milla kritisoi sitä että kun Villellä loppuu argumentit niin piiloutuu "Taivaan iskän" taakse, ja se vie pohjan pis kaikilta Villen argumenteilta.

Nelliski kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Risu kirjoitti:Milla kerto et loukkaantuu sit ku sillä loppuu argumentit eikä pysty puolustautumaan
Mä käsitin ton kyllä niin että Milla kritisoi sitä että kun Villellä loppuu argumentit niin piiloutuu "Taivaan iskän" taakse, ja se vie pohjan pis kaikilta Villen argumenteilta.
Itse käsitin niin että koska Ville ei näe muuta kuin oman kantansa niin ei siinä ole argumentteja muilla sitä vastaan eikä jaksanut tapella tuulimyllyä vastaan. Milla loukkaantu siitä kun Ville totesi tämän olevan halpa nainen, Millan tanssi halventaa Millan naiseutta ja tekee tästä syntisen. Mitäpä tuohon sitten sanomaan, itse olisin heittäny kurkulla.

Risu kirjoitti:Milla sano ton ennen ku taivaan isä oli otettu maalitauluks. Vai missasinko sit alun... voi olla niinkii mut what ever ja niinku sillai.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa