Kronos kirjoitti:Onpas taas tylsän näköistä meininkiä...noh ehtiipä jälleen tehdä kaikkea muuta kuin katsoa BB:tä.

Maatu kirjoitti:Talo on myös siinä mielessä mun makuun, että on sokkeloisempi kuin ennen.

Hekku kirjoitti:Kronos kirjoitti:Onpas taas tylsän näköistä meininkiä...noh ehtiipä jälleen tehdä kaikkea muuta kuin katsoa BB:tä.
Hienosti meni viikon alku, mutta miks tää ny lässähti, kuullosti hyvältä että jollakin lailla joutuvat ansaitsemaan bileet... nehän makso tän illan ni missä ny mättää
Ne osti virkokejuomapaketin vai mitä sen nimi olikaan mutta en mä tiedä miks noi tai jotkut katsojat oletti että se tarkotti suurta määrää alkoholia.

Nelliski kirjoitti:Hekku kirjoitti:Kronos kirjoitti:Onpas taas tylsän näköistä meininkiä...noh ehtiipä jälleen tehdä kaikkea muuta kuin katsoa BB:tä.
Hienosti meni viikon alku, mutta miks tää ny lässähti, kuullosti hyvältä että jollakin lailla joutuvat ansaitsemaan bileet... nehän makso tän illan ni missä ny mättää
No ei ne ostanu bileitäNe osti virkokejuomapaketin vai mitä sen nimi olikaan mutta en mä tiedä miks noi tai jotkut katsojat oletti että se tarkotti suurta määrää alkoholia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa