Päivä 6 (6.9.2019)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 6 (6.9.2019)

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:35

Aikas kylmä kohtelu,Eevis tuli toisenn paljuun,jukkis toisessa jutteli muille,vilkasi että eevis tuli,ois kyllä voinnu mennä samaa paljuu....Törkeetä,sanon mä.
Viimeksi muokannut jagr päivämäärä 06.09.2019 20:41, muokattu yhteensä 1 kerran
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:38

lethe kirjoitti:
jagr kirjoitti:
playtupus kirjoitti:Mä en voi mitään sille että naurattaa toi Kristian kun näyttää taas siltä että se on Reinikaisesta sen huoltamon asiakas. :reps:
Asiaksasta en muista mutta kampaus on 70 luvulta Krisulla.

Musta se on edelleen Kari Ketosen sketsihahmo ,, alan oikeasti epäillä että koko tyyppiä olemassa. Sanoin aikasemmin että näyttää ja tuntuu mutta kun se puhuukin samalla tavalla..

Puhuu ja näyttää kyllä samalta-
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:39

Papunen kirjoitti:Jeejee, minäkin pääsin nyt BB:n ääreen ja siellähän ne lotraavat paljussa :jipii:
:jipii:
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:40

playtupus kirjoitti:Helmeri, Milla ja Emma yrittivät päästä BB;:n puheille. Eivät päässeet ja Milla sekä Emma lähtivät pois. Kun he pääsivät kulman taakse, päästi BB Helmerin sisään. :hihihi:
Niinhän Eevis sano et helmeri imee bb:n ....
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 06.09.2019 20:46

playtupus kirjoitti:Helmeri, Milla ja Emma yrittivät päästä BB;:n puheille. Eivät päässeet ja Milla sekä Emma lähtivät pois. Kun he pääsivät kulman taakse, päästi BB Helmerin sisään. :hihihi:

Tottakai Helmeri pääsi, meni kumminkin taas kolikoita viehkosti kaiveleen sieltä penkistä
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 06.09.2019 20:46

playtupus kirjoitti:
Papunen kirjoitti:Jeejee, minäkin pääsin nyt BB:n ääreen ja siellähän ne lotraavat paljussa :jipii:

BB huomautti instassa että saavat hienon poreammeen ja kutsuvat sitä paljuksi. :hihihi:

Mikä siinä onkin että vuodesta toiseen se allas on palju :naura:
Nelliski

ViestiKirjoittaja Nelliski » 06.09.2019 20:48

jagr kirjoitti:Aikas kylmä kohtelu,Eevis tuli toisenn paljuun,jukkis toisessa jutteli muille,vilkasi että eevis tuli,ois kyllä voinnu mennä samaa paljuu....Törkeetä,sanon mä.

Sit ku ne nyhjäis samassa altaassa koko illan niin ei ois hyvä sekään :naura: Eiköhän se ollu Eevikselle ihan ok kun itse kuitenkin on viihtynyt saunassa huomattavasti Jukkaa pidempiä aikoja.
Nelliski

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:49

:aargh: :aargh: :aargh: Nyt kun mietin,talossa on kielletty nenäkkäät,eli nokkaunet....ei varmaa muuta.Puhuvat nimeämisistä ja kaikesta mikä ennen oli kielletty.. pk jutuista saa kertoa...jaa-ah,eihän bb kiellä mitään,päikkärit vaan.
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja jagr » 06.09.2019 20:53

Nelliski kirjoitti:
jagr kirjoitti:Aikas kylmä kohtelu,Eevis tuli toisenn paljuun,jukkis toisessa jutteli muille,vilkasi että eevis tuli,ois kyllä voinnu mennä samaa paljuu....Törkeetä,sanon mä.

Sit ku ne nyhjäis samassa altaassa koko illan niin ei ois hyvä sekään :naura: Eiköhän se ollu Eevikselle ihan ok kun itse kuitenkin on viihtynyt saunassa huomattavasti Jukkaa pidempiä aikoja.
Eeikselle oli tosi cool,johan aamulla likoille tilitti kaikki seksi asennoista lähtien.Meinaan että oli aika kylmää jukkisen puolesta jätää lady yksin,tosin oli kimmo siinnä.noh....
jagr
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 06.09.2019 20:59

jagr kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:

Eeikselle oli tosi cool,johan aamulla likoille tilitti kaikki seksi asennoista lähtien.Meinaan että oli aika kylmää jukkisen puolesta jätää lady yksin,tosin oli kimmo siinnä.noh....

Menikö se oikeasti noin , Jukka oli hyvin hiljanen kun oli Kimmon kanssa tupakalla. Vittu nuo naiset kehuskelee aina peneskeluillaaan..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Talossa tapahtuu 2019