Toiset kertoo että heitä on loukattu kun käytännössä koko ihmisarvo on kielletty asuintoverin toimesta ni hän laittaa toisen pyytään anteeks koska hän loukkas sanoillaan molemmille tuntematonta ihmistä joka ei ole koko talossa.

Mirahan on ennen eilistä aika hyvin hillinny itsensä eikä ainakaan jossain alkuviikon keskustelussa suostunut kertomaan poliittista kantaansa.Huhupuhe kirjoitti:Jep, aivan käsittämättömän itsekäs ja ilkee, on loksahtanut suu auki useemman kerran tän kommenteista. Mitä ihmettä esim. Milla tässä näkee kun on itse kumminkin ihan tolkun ihminen.

Nelliski kirjoitti:Siis mua melkein itkettää miten itsekeskeinen ja hirvee tää nainen onToiset kertoo että heitä on loukattu kun käytännössä koko ihmisarvo on kielletty asuintoverin toimesta ni hän laittaa toisen pyytään anteeks koska hän loukkas sanoillaan molemmille tuntematonta ihmistä joka ei ole koko talossa.
Viime yön perusteella pisteet kuitenkin kovasti laskusuunnassa. 

Nelliski kirjoitti:Mirahan on ennen eilistä aika hyvin hillinny itsensä eikä ainakaan jossain alkuviikon keskustelussa suostunut kertomaan poliittista kantaansa.Huhupuhe kirjoitti:Jep, aivan käsittämättömän itsekäs ja ilkee, on loksahtanut suu auki useemman kerran tän kommenteista. Mitä ihmettä esim. Milla tässä näkee kun on itse kumminkin ihan tolkun ihminen.

Enklu kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Mirahan on ennen eilistä aika hyvin hillinny itsensä eikä ainakaan jossain alkuviikon keskustelussa suostunut kertomaan poliittista kantaansa.Huhupuhe kirjoitti:Jep, aivan käsittämättömän itsekäs ja ilkee, on loksahtanut suu auki useemman kerran tän kommenteista. Mitä ihmettä esim. Milla tässä näkee kun on itse kumminkin ihan tolkun ihminen.
Jos posin kautta mennään, niin muuttumalla vielä hirveemmäksi mitä ollut, niin saattaa alkaa saada enemmän nimeämispisteitä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa