Kronos kirjoitti:Mulla on toiminut tää ruutu kokoajan ilman mitään ongelmia.
Jännä, miten se näin vaihtelee...
Sama juttu.
Kronos kirjoitti:Mulla on toiminut tää ruutu kokoajan ilman mitään ongelmia.

Anukka kirjoitti:Kronos kirjoitti:Mulla on toiminut tää ruutu kokoajan ilman mitään ongelmia.
Sama juttu.

Hekku kirjoitti:Anukka kirjoitti:Kronos kirjoitti:Mulla on toiminut tää ruutu kokoajan ilman mitään ongelmia.
Sama juttu.
Meillä kanssa, alotusiltana jouduin noitumaan pari kertaa mutta ilmeisesti taivaan iskä kuuli ja ei ole ollu ongelmaa sen jälkeen

Hekku kirjoitti:Anukka kirjoitti:Kronos kirjoitti:Mulla on toiminut tää ruutu kokoajan ilman mitään ongelmia.
Sama juttu.
Meillä kanssa, alotusiltana jouduin noitumaan pari kertaa mutta ilmeisesti taivaan iskä kuuli ja ei ole ollu ongelmaa sen jälkeen

Villekö siellä kirjoittaa?

Tv:ssä en saa Ruutua edes käynnistyyn, joko näkyy vaan mustaa tai sivuvalikko tulee näkyviin, mutta muuten mietitään aukeisko vai ei
Aamulla kyllä aukes ihan fine mutta kahdentoista jälkeen alkoi ongelmat. Sentäs tabletilta saa näkymään. Pitäisköhän pitää telsu päällä koko ajan tai jotain 

gromia77 kirjoitti:No jo nyt on kummaTv:ssä en saa Ruutua edes käynnistyyn, joko näkyy vaan mustaa tai sivuvalikko tulee näkyviin, mutta muuten mietitään aukeisko vai ei
Aamulla kyllä aukes ihan fine mutta kahdentoista jälkeen alkoi ongelmat. Sentäs tabletilta saa näkymään. Pitäisköhän pitää telsu päällä koko ajan tai jotain

playtupus kirjoitti:gromia77 kirjoitti:No jo nyt on kummaTv:ssä en saa Ruutua edes käynnistyyn, joko näkyy vaan mustaa tai sivuvalikko tulee näkyviin, mutta muuten mietitään aukeisko vai ei
Alkaa olla todella omituisen kuuloista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa