Papunen kirjoitti:Mä en löytäny sitä äänestystä. Timo ois kiva nähdä varkaana, sillä vois olla älliä löytää parhaat piilot.
No se päätty jo
Papunen kirjoitti:Mä en löytäny sitä äänestystä. Timo ois kiva nähdä varkaana, sillä vois olla älliä löytää parhaat piilot.

Nelliski kirjoitti:Bigbrother.fi sivulla on katsojan valinta-äänestykset olleet, sivu toimii aika huonosti ja lay out on todella hirveä mutta ite oon päässy äänestään kyllä molemmissa.

chicago kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Bigbrother.fi sivulla on katsojan valinta-äänestykset olleet, sivu toimii aika huonosti ja lay out on todella hirveä mutta ite oon päässy äänestään kyllä molemmissa.
Tuleeko etusivulle vai äänestykset valikon kautta vai miten?

playtupus kirjoitti:chicago kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Bigbrother.fi sivulla on katsojan valinta-äänestykset olleet, sivu toimii aika huonosti ja lay out on todella hirveä mutta ite oon päässy äänestään kyllä molemmissa.
Tuleeko etusivulle vai äänestykset valikon kautta vai miten?
Siinä oli ainakin nyt uutinen että on äänestys. Edellinen tais olla yläreunassa olevassa palkissakin.

chicago kirjoitti:Kenellä paras puhe:
https://www.bigbrother.fi/kilpailut/rah ... luttaa-sinä-valitset-parhaan/

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa