Hekku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
?
Kerroppa mikä Reeossa sitten on että olisi voittaja ainesta!

Hekku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
?

IleTku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
?
Kerroppa mikä Reeossa sitten on että olisi voittaja ainesta!![]()
![]()

Hekku kirjoitti:IleTku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
?
![]()
Rauhallinen tosi kiva ottaa mielestäni kaikki huomioon, ei hermostunut vaikka joutui olemaan kolmen kanaemon kanssa alisilla esim nämä

IleTku kirjoitti:Hekku kirjoitti:IleTku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
?
![]()
Rauhallinen tosi kiva ottaa mielestäni kaikki huomioon, ei hermostunut vaikka joutui olemaan kolmen kanaemon kanssa alisilla esim nämä
Eiköhän tuo ole yhden sortin esittämistä ei tdellista. Juonittelussa on käyttänyt kyseenalaita nimittelyä muista asukkaista.![]()

Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton

lesmi kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
Ihmettelen miksi pitäisi perustella omaa voittajasuosikkia mutta voin perustella:Pidän Lauran tyylistä kaikkineen.

?

Hekku kirjoitti:lesmi kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
Ihmettelen miksi pitäisi perustella omaa voittajasuosikkia mutta voin perustella:Pidän Lauran tyylistä kaikkineen.
Mun mielestä Lauran nyrpeä ilme ei vaan ole hyvä finaaliin , viimeset 11 viikkoa esittänyt hapanta naamaa , ei jatkoon

lesmi kirjoitti:Hekku kirjoitti:lesmi kirjoitti:Hekku kirjoitti:Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, mikä Laurassa miellyttää että ansaitsee voiton
Mun mielestä Lauran nyrpeä ilme ei vaan ole hyvä finaaliin , viimeset 11 viikkoa esittänyt hapanta naamaa , ei jatkoon
Oot ehkä katsonut eri 24/7 kun mä. Mutta eikö meillä kaikilla ole oikeus omaan suosikkiin...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa