lesmi kirjoitti:En ole koskaan minkään BB:n aikana sanonut tätä, mutta nyt voin sanoa TÄMÄ on huonoin kausi koskaan ikinä. Niin asukasvalinnoiltaan,tehtäviltään,rankuiltaan ja ihan vaan kokonaisuudessaan.
Olen puhunut
Samaa mieltä!

lesmi kirjoitti:En ole koskaan minkään BB:n aikana sanonut tätä, mutta nyt voin sanoa TÄMÄ on huonoin kausi koskaan ikinä. Niin asukasvalinnoiltaan,tehtäviltään,rankuiltaan ja ihan vaan kokonaisuudessaan.
Olen puhunut

Olen puhunut

Hartsa76 kirjoitti:lesmi kirjoitti:En ole koskaan minkään BB:n aikana sanonut tätä, mutta nyt voin sanoa TÄMÄ on huonoin kausi koskaan ikinä. Niin asukasvalinnoiltaan,tehtäviltään,rankuiltaan ja ihan vaan kokonaisuudessaan.
Olen puhunut
Katsojaluvut kertovat omalta osaltaan karua kieltä tästä kaudesta, koska ne ovat laskeneet 30 prosenttia viime kauteen verrattuna.

lesmi kirjoitti:Hartsa76 kirjoitti:lesmi kirjoitti:En ole koskaan minkään BB:n aikana sanonut tätä, mutta nyt voin sanoa TÄMÄ on huonoin kausi koskaan ikinä. Niin asukasvalinnoiltaan,tehtäviltään,rankuiltaan ja ihan vaan kokonaisuudessaan.
Olen puhunut
Katsojaluvut kertovat omalta osaltaan karua kieltä tästä kaudesta, koska ne ovat laskeneet 30 prosenttia viime kauteen verrattuna.
Joo en uskokkaan että olen ainoa joka pettynyt tähän kauteen. Tosin tätä voisi vielä vähän pelastaa jos haluaisivat...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa