IleTku kirjoitti:ikty kirjoitti:Vanha mies vain "kevytseuraa" eli koosteet.
65:n ei jaksa valvoa pitkään.
Kyllä 65v hyvin jaksaa valvoa, ainakin itse meinaan valvoa tarpeen mukaan vaikka pitkälle yöhön.![]()
Onhan tässä ollu 5 vuotta aikaa nukkua

IleTku kirjoitti:ikty kirjoitti:Vanha mies vain "kevytseuraa" eli koosteet.
Kyllä 65v hyvin jaksaa valvoa, ainakin itse meinaan valvoa tarpeen mukaan vaikka pitkälle yöhön.![]()

Hekku kirjoitti:IleTku kirjoitti:ikty kirjoitti:Vanha mies vain "kevytseuraa" eli koosteet.
Onhan tässä ollu 5 vuotta aikaa nukkua

boomboom kirjoitti:Onhan tätä katottava nyt alkuun, saa nähdä miten mielenkiinto säilyy.
Jotta viitsii seurata!

Toivottavasti on persoonallisia asukkeja tulossa taloon, eikä viime kausien pissaliisojen täyttämä örvellysjuhla jatku, täällä seurataan aloitusta yömyöhään ale coqin voimalla 

paskanpuhuja kirjoitti:Kiva nähdä täällä tuttuja nimimerkkejä, muisti ei oo vielä ihan mennyToivottavasti on persoonallisia asukkeja tulossa taloon, eikä viime kausien pissaliisojen täyttämä örvellysjuhla jatku, täällä seurataan aloitusta yömyöhään ale coqin voimalla

Jamppa kirjoitti:En oo nyt ehtinyt seuraamaan juurikaan enkä kaikki asukkaita nähnyt eilen, mutta menikö siis sinne taloon joku transiitti?
.gif)

Risu kirjoitti:Jamppa kirjoitti:En oo nyt ehtinyt seuraamaan juurikaan enkä kaikki asukkaita nähnyt eilen, mutta menikö siis sinne taloon joku transiitti?
Se oli se sun makunen ”nainen”

Jamppa kirjoitti:En oo nyt ehtinyt seuraamaan juurikaan enkä kaikki asukkaita nähnyt eilen, mutta menikö siis sinne taloon joku transiitti?

Huhupuhe kirjoitti:Jamppa kirjoitti:En oo nyt ehtinyt seuraamaan juurikaan enkä kaikki asukkaita nähnyt eilen, mutta menikö siis sinne taloon joku transiitti?
Ei. Yksi muunsukupuolinen siellä kyllä on.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa