Melody - Viides asukas - Häädetty 7.11.21

Keskustelua vuoden 2021 asukkaista

Re: Melody - Viides asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 26.09.2021 04:58

Onhan tää rasittava..Jännä episodi kun hampaita harjatessa alkoi selittää Akille : Että mä opetan sulle nyt jotain, ehä tiesit tän,siis monessa tuotteessa on tällainen täällä pohjassa. Ok Aki kysyy tyhmänä 12 milliä? :) Melody valistaaa että monessa tuotteessa on tällainen ja tää kertoo siitä kuinka kauan tää tuote säilyy hyvänä kun s ä avaat sen , monet ei tiedä sitä mäkin opein sen vasta nyt vähän aika sitten. Jos toi ei ole alentuvaa käytöstä niin mikä sitten on ? Voi vittu olisin Akina vetänyt hereneet nenään tollaissesta kun toista pidetään täytenä pahvina.. Ok hän selitti kyllä kosteusvoiteiden toimintaa ja muuta sen jälkeen ja tarkoitti hyvää .. Se oon varmaan minä vaan jota tuollaiset asiat ärsyttää,,
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

Re: Melody - Viides asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 09.10.2021 23:30

Tykkään huumorista silloin tällöin edelleen. Tuo päsmäröinti ja jyrääminen ärsyttää, olen tietoinen että kyse oli parin päivän aikana tehtävästä mutta kun se ei paljoa mun mielestä edes eronnut siitä Melodysta joka nähty niissä tehtävissä joissa hän luullut tietävänsä paljon. Kauppareissujen jälkeiset kommentit huomannut paremmin ; siinä kun kaikki muut ovat innoissaan mitä kaikkea on tuotu, hän jaksaa huomauttaa ettää toitte sittenkin sitä Goudaa vaikkaa se murenee kun Cheddaria voi paremmin leikata ja toitte vain 2 kuohukermaa mutta kiva että toitte ees jotain. Ehkä tää on sitten hänen huumoria mitä minä en oo sisäistänyt. Jostain syystä näyttää että talolaisia ei ainakaan viel ärsytä tää niin sama kait mitä mieltä minä olen ..
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

Re: Melody - Viides asukas - Häädetty 7.11.21

ViestiKirjoittaja playtupus » 07.11.2021 23:20

Melody häädettiin yhdeksän viikon jälkeen.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Asukkaat 2021