Pekka - Kuudestoista asukas - Häädetty 21.11.21

Keskustelua vuoden 2021 asukkaista

Re: Pekka - Kuudestoista asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 14.09.2021 23:34

Ei myöskään Pekan Strap-on kokemukset tai mitkään muut seksi seikkailut kiinnosta.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 15.09.2021 19:53

Pekka on ollut todella vähän ärsyttävä tänään, johtuu siitä varmaan että epätavallisen hiljaa ollut, en tiedä mistä johtuu, onko energiat lopussa vai mitä. Aloin miettimään että tykkään Pekasta sitä enempi mitä hiljempaa on, tämä joihti miettimään sitä että jos Pekka ois mykkä se ois mun suosikkiasukas, missä ei tietysti mitään järkeä mutta näköjään en jaksa enää kuunnella.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 20.09.2021 18:16

Minulla on alkanut Pekka ärsyttämään enemmän kuin paljon. Kliseinen turkki ja karvareuhka, Katjan vietävissä oleva p-jauhaja. Eihän tämä ole edes hauska kuten eka viikolla ajattelin. :face:
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 25.09.2021 00:41

Taitaa olla sittenkin vittumaisin asukas tällä kaudella, ei mene läpi lohduttelut sannille, nyt puhelee mukavia Latelle, En mä voi sille mitään että tästä tulee kusipää fiilis j<a itsehän se jo vähän niinkun myöntänytkin. Alussa oli vähän aikaa sitä että mietti että onko tää totta vai ei , ne suurella äänellä melkein hauskat jutut on kerrottu, ja ekan viikon jälkeen ollut muutenkin varjo siitä ekan viikon Pekasta.. Oisin silti tykännyt ärsyttäävyydestä huolimatta jos ois ollut hauska.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 25.09.2021 22:03

lethe kirjoitti:Taitaa olla sittenkin vittumaisin asukas tällä kaudella, ei mene läpi lohduttelut sannille, nyt puhelee mukavia Latelle, En mä voi sille mitään että tästä tulee kusipää fiilis j<a itsehän se jo vähän niinkun myöntänytkin. Alussa oli vähän aikaa sitä että mietti että onko tää totta vai ei , ne suurella äänellä melkein hauskat jutut on kerrottu, ja ekan viikon jälkeen ollut muutenkin varjo siitä ekan viikon Pekasta.. Oisin silti tykännyt ärsyttäävyydestä huolimatta jos ois ollut hauska.

Yksi monista inhokeistani
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 22.10.2021 21:40

Olen nyt katellu kaiken viikkoo iltaisin aika paljon ja kyllä pistää vihaksi toi Pekan käytös esim. Samia kohtaan. Ihan pirun törkeitä heittoja ja sit räkänauru päälle. En vaan kertakaikkiaan pysty sulattaa. Sami ei ole mikään mun suosikki mutta rajansa kaikella.
Pekan turkki,kaljun ajelu,meemit ym on niin alleviivattua imitointia ja kalastelua että ihan yrjöttää. Kiitos ja anteeks :mjoo:
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 25.10.2021 06:32

Aika kauhee tila- ja energiasyöppö, puhuu kaiken huutamalla ja yleensä vielä toistaa sanomansa pariin kertaan että kaikki varmasti kuuli ja ymmärsi. Ainoo mikä Pekassa naurattaa on se et se kuvittelee olevansa tän kauden meemikuningas.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas

Re: Pekka - Kuudestoista asukas - Häädetty 21.11.21

ViestiKirjoittaja playtupus » 21.11.2021 23:24

Pekka häädettiin viimeisenä ennen finaaliviikkoa.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
-Albert Einstein
playtupus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Asukkaat 2021