Ei tämä Jasmiina mikään suosikki ole, mutta kyllä minä tämän rääväsuisen akan pitäisin talossa vielä muutaman viikon. Oi, sitä valitusten aikaa kun Teija ja Anne antoi palaa
Välillä hauska muuten ärsyttävä usein niinkun viime yön ristikossa kun puhui vaaan kaikkea tyhmää kun mitään keksinyt . Nämä showt Temppis ja Maajussille morrsian ovat olelet hauskoja mutta suurin kiitos siitä menee muille näyttelijöille.
Jasmiinasta on tullut kyllä melkoinen inhokki. Hän on saanut katsoa leffan ja pääsi ärrälle ja nyt karkkipäivän, mutta silti ehti valittaa kun on vaikeaa.
"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma." -Albert Einstein
Mä en edes tiedä miksi ei ärsytä niin paljoa. On tietysti mun arvottu suosikki niin täytyy puolustaa jos voi:D . Onhan tuo valittaminen ärsyttävää ei siltikään ole lähelläkään ykkösinhokkia tällä hetkellä.
Jassu tuskailee kun ei voi jakaa , no onhan tuossa syömistä täksi illaksi. Koskahan nuo oppii että henkilökohtaiset on henkilökohtaisia ettei aina tarvi PK huoneessa erikseen kysyä . Ok on BB:n oma vika kun tässäkin asiassa ollut joskus epäjohdonmukainen.