Anukka kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:IleTku kirjoitti:Anukka kirjoitti:Eiköhän jokaisella omansa

Anukka kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:IleTku kirjoitti:Anukka kirjoitti:Eiköhän jokaisella omansa

lethe kirjoitti:Ok kyse oli sittenkin vaan ilmoitus viikkotehtävän onnistumisesta ja että 1500e lisätty voittajan pottiin jonka tiesivät jo. Illalla ssavat valmistaa yhteisen illallisen K-supermarket RED:in kauppiaaan toimittamilla tarvikkeillla.

lethe kirjoitti:Eiköhän voitto jaeta kuitenkin rauhoittukaa ihmiset , mun mielestä on paskimpiakin BB- voittajia ollut kun tän kauden mahdollisista kuka vain voittais

IleTku kirjoitti:lethe kirjoitti:Eiköhän voitto jaeta kuitenkin rauhoittukaa ihmiset , mun mielestä on paskimpiakin BB- voittajia ollut kun tän kauden mahdollisista kuka vain voittais
Ei ole ollut!![]()
![]()
![]()

IleTku kirjoitti:lethe kirjoitti:Eiköhän voitto jaeta kuitenkin rauhoittukaa ihmiset , mun mielestä on paskimpiakin BB- voittajia ollut kun tän kauden mahdollisista kuka vain voittais
Ei ole ollut!![]()
![]()
![]()

zake kirjoitti:Tuleekohan häätöarkku? Kolme valitsee kumpi kahdesta lähtee..

lethe kirjoitti:IleTku kirjoitti:lethe kirjoitti:Eiköhän voitto jaeta kuitenkin rauhoittukaa ihmiset , mun mielestä on paskimpiakin BB- voittajia ollut kun tän kauden mahdollisista kuka vain voittais
Ei ole ollut!![]()
![]()
![]()
Makuasioita itselle tulis parikin mieleen.

Anukka kirjoitti:lethe kirjoitti:IleTku kirjoitti:lethe kirjoitti:Eiköhän voitto jaeta kuitenkin rauhoittukaa ihmiset , mun mielestä on paskimpiakin BB- voittajia ollut kun tän kauden mahdollisista kuka vain voittais
Ei ole ollut!![]()
![]()
![]()
Makuasioita itselle tulis parikin mieleen.
Mullekki![]()
Esim. Teija, Anniina

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa