Kristiina - Kolmastoista asukas (mökki) -Toinen

Keskustelua vuoden 2020 asukkaista

Re: Kristiina - Kolmastoista asukas (mökki)

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 06.11.2020 21:29

Mökki Kristiinasta tykkäsin, oli reipas, nauravainen sekä asiallinen. Talossa kuitenkin on taantunut kaikkitietäväksi bessewisseriksi. En kiellä, etteikö hän monesti (useasti) ole oikeassa, mutta jotenkin koen Kristiinan asenteen ylimieliseksi. Voitko tehdä kysymyksiin tulee Kristiinalta vastauksena, ehkä, voin kai, no joo. Kiusaaminen on tähän ehkä vaikuttanut, mutta minulla Kristiinan nykyinen asenne tökkii pahasti.
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 19.11.2020 21:14

Täytyy nyt ekaa kertaa oikeasti#" huiskuttaa" Krissen puolesta, hyvin veti päälikön roolin siis niin että ei kait onnistunut ärsyttämään ketään, kaiklta ei tuokaan ois onnistunut. Piti lukea ihan viestiketjua taakse , ja huomasin että lähinnä negaa kirjoittanut Krissestä alkukaudesta. Poistin pari viestiä mutta ne ei liittynyt Krisseen. Nikosta kirjoitin kun olin katkera kun lähti mutta ei ollut oikea thread niin poistin .. Toivottavasti saan anteeksi.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 20.11.2020 07:41

Tykkään, varmaan paljolti siks että tulee mieleen oma tytär monella tapaa ja koen Krissen ihmistyyppinä siks tutuks. Siinä myös syy siihen miks oon ottanut varmaan liiankin terävästi kantaa siihen että Krisse joutunut kiusatuksi talossa.. Tavallinen, kumartelematon mutta ei ilkeä, sopivalla tavalla outo ja todella hauska tyyppi kun saa rauhassa jutella samanhenkisten kanssa. Tossa isossa porukassa jäänyt sivuun, jäikö itse vai jätettiinkö.. Varmaan vähän molempia.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 20.11.2020 09:02

Komppaan Nelliä.
Tykkään Krissestä, uskaltaa sanoa ja hirmu fiksu.
Erilainen ja se varmaan ärsyttää monia.

Ja nään punasta jos tykkää Krissestä on pinkkilasit päässä. Voi kuule tykätä ihan ihmisestä ja siitä mikä se on.
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 23.11.2020 17:45

Sain pieniä ihmettelyjä Suosikit järjestykseen! ketjussa kun ilmaisin mielipiteenäni olevan, että Kristiina olisi besserwisser.

Kirjoittaja Huhupuhe » 22.11.2020 00:45
Jänkäjoonas kirjoitti:Kristiina: ei, besserwisser joka luulee itsestään liikaa

Täh? Kristiinako? Krissehän on tosi nöyrä ja kiltti, eikä tee itsestään numeroa. Jopa vähän epävarma itsestään.

Minulle besserwisser tarkoittaa suoraan käännettynä paremmintietäjää. Samalla myös viisastelijaa tai näsäviisasta. Minusta jopa nyt paketoinnin yhteydessä Kristiina otti tämän ominaisuuden esiin. Ensin taustalla miettimässä hiljaa ja kun muut ovat saaneet ”paketointiketjun” aikaan, tuleekin Kristiina ääntä korottaen ”paremmintietäjänä” kertomaan miten tehtävä pitää suorittaa. Inhoa tällaista ominaisuutta omassa lähipiirissä niin miksen sitten Big Brotherissa. Ominaisuus on kaukana myös nöyryydestä tai kiltteydestä.

Vähän typerää minulta näin vastata, mutta jotenkin koen, että jos en ole ”suosikkien” puolella olen samalla myös ryhmän ulkopuolella. Minä arvostan jokaista asukasta, joka tuolla talossa on tai on ollut. Formaattiin vain kuuluu, että asukkaita arvostellaan. Minulle mökiltä taloon muuttanut Kristiina ei enää kuulu suosikkeihin. En tiedä mitä Kristiina on tuonut taloon nenän varjelun, makoilun ja hampaidenpesun lisäksi saadakseen voittajasuosikin aseman. Mutta jos muut ovat sitä mieltä, että Kristiina voittoon niin hyväksyn tuloksen eriävällä mielipiteellä. :sosad:
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Huhupuhe » 23.11.2020 19:21

Näin me nähdään asiat eri lailla ja se on rikkaus.
Kristiinalla on kyllä somessa todella paljon vihaajia, ehkä enemmän ku kellään muulla. Jos äänestyksessä olisi mukana plus- ja miinusäänet, olisi päivänselvää, ettei Krisse voita.
The blood of the covenant is thicker than the water of the womb
Huhupuhe
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 23.11.2020 19:44

Itsellä lähinnä ihmetyttää ehkä se, että juuri Kristiinan neuvominen on väärin mutta esim tänään kun tekivät ruokaa OP seisoi vieressä kertoen koko ajan miten mistäkin tuleee parempaa - ei kuitenkaan edes tilaisuuden tarjoutuessa tartu itse kauhaan ja tee sitä ruokaa. Silti en ole nähnyt kenenkään kutsuvat OPta besserwisseriksi. Mutta huomattuhan se on että Krisse on talossakin lähes kaikkien ihon alle päässyt, nuori nainen joka ei pyytele anteeeks eikä toimi niinkun ihmiset odottaa on punanen vaate monelle. Ja se on tietenkin ihan ok koska jokaisella on oikeus mielipiteeseeen.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 23.11.2020 20:50

Nelliski kirjoitti:Itsellä lähinnä ihmetyttää ehkä se, että juuri Kristiinan neuvominen on väärin mutta esim tänään kun tekivät ruokaa OP seisoi vieressä kertoen koko ajan miten mistäkin tuleee parempaa - ei kuitenkaan edes tilaisuuden tarjoutuessa tartu itse kauhaan ja tee sitä ruokaa. Silti en ole nähnyt kenenkään kutsuvat OPta besserwisseriksi. Mutta huomattuhan se on että Krisse on talossakin lähes kaikkien ihon alle päässyt, nuori nainen joka ei pyytele anteeeks eikä toimi niinkun ihmiset odottaa on punanen vaate monelle. Ja se on tietenkin ihan ok koska jokaisella on oikeus mielipiteeseeen.

Eikö me puhuta asukkaasta? Tässä ketjussa Kristiinasta. Miksi Kristiina menee niin ihon alle, että toista asukasta pitää morkata punainen vaate yllä Kristiinaa puolustaessa :whaat:
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 23.11.2020 21:17

Jänkäjoonas kirjoitti:
Nelliski kirjoitti:Itsellä lähinnä ihmetyttää ehkä se, että juuri Kristiinan neuvominen on väärin mutta esim tänään kun tekivät ruokaa OP seisoi vieressä kertoen koko ajan miten mistäkin tuleee parempaa - ei kuitenkaan edes tilaisuuden tarjoutuessa tartu itse kauhaan ja tee sitä ruokaa. Silti en ole nähnyt kenenkään kutsuvat OPta besserwisseriksi. Mutta huomattuhan se on että Krisse on talossakin lähes kaikkien ihon alle päässyt, nuori nainen joka ei pyytele anteeeks eikä toimi niinkun ihmiset odottaa on punanen vaate monelle. Ja se on tietenkin ihan ok koska jokaisella on oikeus mielipiteeseeen.

Eikö me puhuta asukkaasta? Tässä ketjussa Kristiinasta. Miksi Kristiina menee niin ihon alle, että toista asukasta pitää morkata punainen vaate yllä Kristiinaa puolustaessa :whaat:

Niin se oli esimerkki :face:

Mut joo onhan noi ollu osa asiattomia tuol sitä kohtaan.
Mut onneks Krissee ei kiinnosta se :rockrock:
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lethe » 23.11.2020 21:38

Niin en tiedä onko tä nyt sitten väärin sanottu tässä ketjussa kun otan esimerkiksi Markon jonka neuvominen ja puuttuminen joka ainoaan asiaan oli minusta aivan eri tasoa kun Krissen vastaava. Krisse on tehnyt tuota koko kauden lähinnä ruoanlaittoon liittyen siitähän on huumoriakin vedetty ihan asukaiden kesken. Harvemmin tehtävissä kylläkään kun ei ole saanut ääntään kuuluviin kun nyt vasta loppukaudesta.

Eikä varmasti tarvi pahoillaan olla ja puolustella sitä että on eri mieltä eikä tykkää Krissestä. Aika vähän tällä foorumilla on Krisseä haukuttu tai edes arvosteltu ja ehkä sen takia ei pahemmin ole tarvinnut puolustellakaan, mutta ei ole myöskään hehkutettu mun mielestä tarpeettomasti mistään. Hyvin tasapaksu asukas omalla tavallaan mutta varmaan Artun ja Joelin kanssa bondaaminen pelasti paljon. En Koe että Krisse ois antanut yhtään vähemmän talolle kuin kukaan muistakaan asukkaista. Joel mun suosikki tykkää makoilla myös, hänellä nyt vaan on paremmat heitot siksi suosikki , minkähän takia viihtyvät toistensa seurassa.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Asukkaat 2020