Olisko ollu OP joka näin tokaisi.
Jänkäjoonas kirjoitti:Onko tuo Arttu teistä hauska? Minä en osaa edes hymyillä hänen vitseilleen

Zero kirjoitti:Jes! Ella ja Arttu lähti tehtävähuoneeseen rakennettuun sviittiin. Ei tarvi niitä katella. Joku tuossa sanoikin heidän mentyään, että tämä oli voitto meille kaikilleOlisko ollu OP joka näin tokaisi.

lethe kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:Onko tuo Arttu teistä hauska? Minä en osaa edes hymyillä hänen vitseilleen
Arttu osaa olla hauskakin, yleisesti ottaen edes hyväntuulinen Arttu tosn ei i saa mua nauramaan kun silloin tällöin . Jopen seura auttanut paljon. Tosin voisin kysyä että pidätkö sinä Jopen huumorista jos et sitten en voi auttaa.
Tykkkäsin makkarikolmikosta niin tykkäsin heidän huumoristaan myös , joku vois olla sitä mieltä että kuka vain ollut siinä kolmantena..
Toissa sunnuntaina kun oli viimiset normihäädöt , Arttu , Joel ja Krisse WC:ssä.. Arttu sanoi Krisselle: Tiidätkö mitä Krisse, sä lähet vittuun täältä tänään, noh Krisse nauroi koska se oli sitä huumoria, minäkin nauroin , ei se ollut maailman pars vitsi mutta se oli tilannekomiikkaa parhaimmillaan.

Jänkäjoonas kirjoitti:lethe kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:Onko tuo Arttu teistä hauska? Minä en osaa edes hymyillä hänen vitseilleen
Arttu osaa olla hauskakin, yleisesti ottaen edes hyväntuulinen Arttu tosn ei i saa mua nauramaan kun silloin tällöin . Jopen seura auttanut paljon. Tosin voisin kysyä että pidätkö sinä Jopen huumorista jos et sitten en voi auttaa.
Tykkkäsin makkarikolmikosta niin tykkäsin heidän huumoristaan myös , joku vois olla sitä mieltä että kuka vain ollut siinä kolmantena..
Toissa sunnuntaina kun oli viimiset normihäädöt , Arttu , Joel ja Krisse WC:ssä.. Arttu sanoi Krisselle: Tiidätkö mitä Krisse, sä lähet vittuun täältä tänään, noh Krisse nauroi koska se oli sitä huumoria, minäkin nauroin , ei se ollut maailman pars vitsi mutta se oli tilannekomiikkaa parhaimmillaan.
Pidän todella Jopen huumorista .. esim. äsken kun kävi keittiössä ja Markon kanssa iski silmää

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa