Jänkäjoonas kirjoitti:lethe kirjoitti:Jänkäjoonas kirjoitti:Anteeksi kaikille, mutta minulla on alkanut Krisse tökkimään. Jos joku on peluri niin hän. Ärsyttävät sitten erikseen
Saattaa olla pointtia tuossakin, mun silmään taas Paulan ja Markon homma vaikuttaa enempi pelaamiselta, makuasioita?
Jeps, makuasioita nämä on. Itselle on ihan sama kuka menestyy kun en näitä tunne, mutta mukava spekuloida. Minä vaan kattelen ja kuuntelen ihan omilla aivoila ja ehkä ns. suosikit saa vähän enemmän huomiota kun muut. Minusta Marko on aito empaattinen juntti ja siksi hänestä tykkään ja ehkä siksi mielipiteeni hänestä ovat liiankin positiivisia. Paula on juntti luonnostaan
No tuo makuasioita mitä komentoin oli tyhmästi sanottu minulta, Sanoit itse paremmin että kuka on ärsyttävä. Pelaaminen ei oo ns makuasia , mutta silti ihmiset näkee eritavalla eri asukkaat, eli tavallaan sekin on makuasia kuka näkee mitä ja mitkä lasit on päässä.
Kyllä mä uskon että täällä suurin osa ajattelee omilla aivoillaan kuitenkin, ei ole mitään suurta Krrisse hypetystä nähty, itse pidän myönnän sen.
Niin ja Paula ja Marko ovat rehellisiä juntteja, juuri sen takia en heistä pidä. Markossa on myös mukavia ominaisuuksia joista tykkään tosin .