Päivä 51 (26.10.2020)

Talon tapahtumien ketjut

Re: Päivä 51 (26.10.2020)

ViestiKirjoittaja Anukka » 27.10.2020 00:10

playtupus kirjoitti:Mä toivon että kerrottais vasta nimeämiskopissa. :nolo:

Ois parasta :jipii:
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDragon » 27.10.2020 08:06

playtupus kirjoitti:Mä toivon että kerrottais vasta nimeämiskopissa. :nolo:

Juuri niin.
DirtyDragon
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Nelliski » 27.10.2020 08:32

Yöpartiossa oli viime yönä ainakin Ella ja Arttu kahdestaan, keskustelu pyöri pitkälti muissa asukkaissa, miten kukakin Ellaa ärsyttää. Osansa saivat tietenkin Kristiina ja Julia, Ella toi jopa esiin sen perimmäisen syyn miksi ei näistä tykkää, on katkera ja kateellinen kun haluaisi itsekin voida vaan mennä lettu levällään bikineissä miten tykkää. Ja Kristiinan hampaiden oikominen ärsyttää myös kun haluaisi omatkin hampaat hoitaa. Väitti silti että Julian kanssa ei ystävysty koska Julialla on "väärät energiat" ja selitti myös miten Julia oli puolustanut Markoa keskustelussa vaikka tosiasiassa Julia oli keskustelussa Ellan puolella ja sitä mieltä että ei muut välttämättä voi käyttää samaa huumoria Ellasta kuin mitä Ella itse viljelee itsestään. Vili haukuttiin molempien toimesta. Aika selvästi Ella yritti tuoda esiin keistä olivat juonineet kun suolasi myös Markon, palasi jälleen taannoiseen kommenttiin että Ellalla kun vielä olisi tissit niin olisi täydellinen.

Arttu joka sanojensa mukaan inhoaa kaikenlaista paskanjauhantaa ja feikkiyttä myötäili vain, ei tässä voi kun miettiä että kenelle se sitten on feikki, Ellalle vai Kristiinalle? Vai Markolle jonka kanssa lähentyi juuri. Olivat samaa mieltä siitä että talossa raskaimpia ovat ihmiset jotka hokevat päivästä toiseen vain samoja juttuja, melkoisen humoristinen kritiikki tältä kaksikolta :face: Artulle aika selkeästi vaikeita päiviä ollut muutamia, eilen Joelin kanssa puhuivat puolivälin ahdistuksesta ja selvästi Artun puheissa toistuu nyt usein myös voiton mahdollisuus, joskus läpällä ja joskus ei.

Näille kahdelle ilmeisesti suurin ilo on nuspusutella muiden edessä koska illalla tarjottu oma aika makkarissa ei innostanut mutta sitten kuitenkin päätyivät jälleen seksipuuhiin muiden ollessa makkarissa. Itse menisin esim Joelin tai Kristiinan asemassa ilmoittamaan päiväkirjahuoneeseen että koen jatkuvan aivan vieressä vehtaamisen seksuaalisena häirintänä ja että sen on loputtava, onhan tuo ihan älytöntä että suurin osa muista asukkaista on kaksi päivää yrittänyt selittää että nyt menee yli ja häiritsee kaikkia (Paitsi Paulaa ja Timoa) ja näillä ei vaan mene jakeluun, tuntuu että jopa innostuvat.
Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Nelliski
Kahdeksannen viikon asukas
Kahdeksannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 27.10.2020 09:27

Niin uskomattomia noi 2, hyi olkoon..
Toivon myös et BB puuttuu jos joku sanoisi.

Ja toi Ellan katkeruus muita tyttöjä kohtaan. Oon sanaton.
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Talossa tapahtuu 2020