playtupus kirjoitti:Minua on alkanut ärsyttää aivan kaikki mitä Ella sanoo
Juu muakin. En kestä yhtään.
playtupus kirjoitti:Minua on alkanut ärsyttää aivan kaikki mitä Ella sanoo

playtupus kirjoitti:Ellasta kuoriutuu päivä päivältä suurempi persläpi. Mereen

Ihmetteli myöskin että onko parempi sitten muka olla hiljaa niinkun jotkut. Vastasin ruudulle täällä kotona että parempi ois olla puhumatta paskaa ja ilkeitä juttuja koko ajan, sekin ois mahdollista. Ellalla on uskomaton tapa ottaa yksi asia mitä ihminen tekee tai sanoo ja luoda siitä ko. ihmiselle koko persoona johon jää kiinni, sama kävi Krissen kanssa kaupassa kun Krisse kehtasi valita ostoskoriin tofua ja gluteenitonta leipää ja myöhemmin Markon kanssa kun tämä kommentoi Ellan kroppaa. Aina kyseisiä ihmisiä kritisoidessaan Ella ottaa esimerkin eli sen tasan yhden ja ainoan kritisoimansa asian ja luo siitä ihmiselle persoonan. Krisse oli neitä näpsäkkä, itsekäs shoppailija ja Marko limainen setämies joka kommentoi muiden ulkonäköä. Ella itse on useammalla kauppareissulla näpyttänyt ostoskoriin mieleisiään juustonaksuja ja kommentoi sekä asukkaiden että muiden ihmisten ulkonäköä joka päivä moneen kertaan. Reiluuden vuoksi sama kävi kyllä Markolla Krissen suhteen, Krisse oli pissaliisa joka ei paista kananmunia koko talolle kun kerran Markon aika ohimennen asiaa kysyessä Krisse vastasi ettei jaksa paistaa kaikkia
Marko sentään pääsi lopulta omastaan irti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa