Nelliski kirjoitti:Kaikkea tosi tärkeetä muistetaan ostaa, Vilille turkkialaista jogurttia ja siipikastiketta, ilmeisesti Nonalle jalapenoja. Ovat siirtymässä jo herkkuihin mutta muut huomauttaa että sokeria ja Marjatta muistaa lopulta kahvin, hillostakin muistuttaa. Nona menee etsimään mehujäitä, Marjatan huomautus kahvista kaikui kuuroille korville.
Vili koittaa pusertaa jotain kokolihaa mutta muut ei suostu, Nonalla on kiire sipseihin. Vihdoin Nona itse muistaa kahvin. Rahat on loppu ja joutuvat sumplimaan, BB kuuluttaa että pitäkää kiirettä.

lesmi kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Kaikkea tosi tärkeetä muistetaan ostaa, Vilille turkkialaista jogurttia ja siipikastiketta, ilmeisesti Nonalle jalapenoja. Ovat siirtymässä jo herkkuihin mutta muut huomauttaa että sokeria ja Marjatta muistaa lopulta kahvin, hillostakin muistuttaa. Nona menee etsimään mehujäitä, Marjatan huomautus kahvista kaikui kuuroille korville.
Vili koittaa pusertaa jotain kokolihaa mutta muut ei suostu, Nonalla on kiire sipseihin. Vihdoin Nona itse muistaa kahvin. Rahat on loppu ja joutuvat sumplimaan, BB kuuluttaa että pitäkää kiirettä.
Kyllä se Vili sai lihaa ujutettua sinne ja melkein kaikki omat toiveet

lesmi kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Kaikkea tosi tärkeetä muistetaan ostaa, Vilille turkkialaista jogurttia ja siipikastiketta, ilmeisesti Nonalle jalapenoja. Ovat siirtymässä jo herkkuihin mutta muut huomauttaa että sokeria ja Marjatta muistaa lopulta kahvin, hillostakin muistuttaa. Nona menee etsimään mehujäitä, Marjatan huomautus kahvista kaikui kuuroille korville.
Kyllä se Vili sai lihaa ujutettua sinne ja melkein kaikki omat toiveet
.gif)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa