Osa asukkaista oli illalla varmoja että tänään on aikainen lento Veteliin, veikkailivat herätystä viimestään viideksi, ehkä jo kolmeksi. No, edelleen nukkuvat.
Tästä eteenpäin saatte valita vuorossa olevan purserin ja kapteenin itse. Kapteeni ja purseri vaihtuu yhä ennen joka nousua. Matkustusluokat arvotaan edelleen arvontapussukan avulla.
Terveisin, Big Brother
The Two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why. "Mark Twain"
Saavat valita jatkossa kapteenin ja purserin itse, matkustusluokat arvotaan edelleen pussukan avulla. Kapteeniksi ilmoittautuu Kristiina ja purseriksi Vili .
Minusta tuntuu aina, että joko pitää elää metsässä, taikka suuressa kaupungissa. - Jean Sibelius
Hitto kun jäi just kuvasta pois kun Timo veti kunnon pannut tuolla tehtävähuoneessa. Kuulu vaan kolaus ja toiset alko päivitellä, et herranjumala. Sit näky vähän kun Timo nousi ylös, oiko lasinsa ja alkoi selittään, et nilkka alkanut just paraneen eilisestä Menikö sillä eilen tanssiessa nilkka vai mitähän on käynyt? Timolle kyllä sattuu ja tapahtuu
Pääsevät matkaan, koordinaatit taitaa tulla nopeutettuna tai sitten muuten vaan todella epäselvästi. Minä en ainakaan saa mitään selvää mutta asukkaat toteavat että kyllä se joku Vetelin on.