Harmittavan huono asenne ollut, läyhää koko ajan ja Ellan tulo pahensi asiaa.
Kunpa se kiva Roope tulis takas!

lethe kirjoitti:Roope on vaan vähän niinkun ärsyttävä, Kim Sainio sanoi näin, en ole kaikesta samaa mieltä kun hän mutta tästä olen.. Ok asukas mutta streotyyppisenä homo miehenä esiintyminen/ oleminen talossa vain ärsyttää . Huumori ei uppoa eikä eikä uppoa draama queen jutut on ne totta tai ei. Ihan ok ok asukas kuitenkin , on viihdyttävä.

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Roope on vaan vähän niinkun ärsyttävä, Kim Sainio sanoi näin, en ole kaikesta samaa mieltä kun hän mutta tästä olen.. Ok asukas mutta streotyyppisenä homo miehenä esiintyminen/ oleminen talossa vain ärsyttää . Huumori ei uppoa eikä eikä uppoa draama queen jutut on ne totta tai ei. Ihan ok ok asukas kuitenkin , on viihdyttävä.
No ei se kyllä oo Roopella esitys että sua ärsyttää sitten ihan vaan Roope tai stereotypiset homot.

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Roope on vaan vähän niinkun ärsyttävä, Kim Sainio sanoi näin, en ole kaikesta samaa mieltä kun hän mutta tästä olen.. Ok asukas mutta streotyyppisenä homo miehenä esiintyminen/ oleminen talossa vain ärsyttää . Huumori ei uppoa eikä eikä uppoa draama queen jutut on ne totta tai ei. Ihan ok ok asukas kuitenkin , on viihdyttävä.
No ei se kyllä oo Roopella esitys että sua ärsyttää sitten ihan vaan Roope tai stereotypiset homot.
Joo mutta se nimenomaan ärsyttää, en oo varma mutta kait samaa mieltä että Roope on perseestä![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa