lethe kirjoitti:Arttu puhuu ilmeisesti keittiössä Sasan kanssa O.P:sta vai Joelista . Arttu: eri mieltäkin oltiin äsken , kun puhuttiin politiikasta, se on vasemmistoliittolainen, mä olen kokoomuslainen, se on vasemmisto minä oikeisto. Olenko mä ihan pihalla politiikasta kun en kokoomusta ihan sinne oikealle laidalle laittais siis että ois joku ongelma, kyllä itse pystyn ainakin olemaan vasemmistolainen ja kokoomuslainen samaan aikaan ..

playtupus kirjoitti:Päättikö ne nyt nostaa sitä määräänsä, vai millä ne nyt järkeili että ottavat varman päälle enemmön kuin piti?

lethe kirjoitti:Sasa ja Ella puhuu paska boxereista. Sasa sanoo että iha kauheta että itselle ois käynyt noin ja kaikki vain pilkkaa. Ella ilmeisesti ees tiennyt että Kessun boxerit .

Anukka kirjoitti:lethe kirjoitti:Sasa ja Ella puhuu paska boxereista. Sasa sanoo että iha kauheta että itselle ois käynyt noin ja kaikki vain pilkkaa. Ella ilmeisesti ees tiennyt että Kessun boxerit .
Ei vissiin. Sais ton aiheen antaa jo olla.
Ennen sitä oli hyvää piikkiä lätkästä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa