lethe kirjoitti:Nyt meni Kimin plussat mun mielestä vähän väärin , Kasvutarina ja joukkuepelaaja? jep jep . Siis Sami ..

Nelliski kirjoitti:Sainio kommentoi sekä katsojana että asiantuntijana, kaiketi antaa nuo plussat ja miinuksetkin samassa kaksoisroolissa. Samin kasvutarina on mahdollisesti mielenkiintoista sisältöä ohjelmaa, todennäköisesti mielenkiintoisemmaksi jää sen puute mutta mustakin se on plussa koska se sentään kiinnostaa.

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Sainio kommentoi sekä katsojana että asiantuntijana, kaiketi antaa nuo plussat ja miinuksetkin samassa kaksoisroolissa. Samin kasvutarina on mahdollisesti mielenkiintoista sisältöä ohjelmaa, todennäköisesti mielenkiintoisemmaksi jää sen puute mutta mustakin se on plussa koska se sentään kiinnostaa.
Niin tarkoitat kait versus Minna? . mä en tosiaan usko että Sami oisyhtään valaistunut/ viisastunut

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Sainio kommentoi sekä katsojana että asiantuntijana, kaiketi antaa nuo plussat ja miinuksetkin samassa kaksoisroolissa. Samin kasvutarina on mahdollisesti mielenkiintoista sisältöä ohjelmaa, todennäköisesti mielenkiintoisemmaksi jää sen puute mutta mustakin se on plussa koska se sentään kiinnostaa.
Niin tarkoitat kait versus Minna? . mä en tosiaan usko että Sami oisyhtään valaistunut/ viisastunut
Niin Minnassa ei kiinnosta mikään. Ja Sami on pelkkää puhetta koko tyyppi, joka jutussa liiottelua ja suoraa valehtelua. Mahtaa hävettää kun ajattelee että kotiinlähtö oliskin jo huomenna.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa