Nelliski kirjoitti:Talon naiset Katia lukuunottamatta alkoivat kaunistautumaan, muut meikkaa ja Minna valkkailee kaunista huivia. Puhuvat myös mökkiläisitä, naiset on akkoja ja miettivät miten kauheita ne voiskaan olla.

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Talon naiset Katia lukuunottamatta alkoivat kaunistautumaan, muut meikkaa ja Minna valkkailee kaunista huivia. Puhuvat myös mökkiläisitä, naiset on akkoja ja miettivät miten kauheita ne voiskaan olla.
Mä niin toivon yhdistymistä niin pian kun mahdollista , molemmat puolet tulevat nyt ihan liian hyvin toimeen keskenään..

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Talon naiset Katia lukuunottamatta alkoivat kaunistautumaan, muut meikkaa ja Minna valkkailee kaunista huivia. Puhuvat myös mökkiläisitä, naiset on akkoja ja miettivät miten kauheita ne voiskaan olla.
Mä niin toivon yhdistymistä niin pian kun mahdollista , molemmat puolet tulevat nyt ihan liian hyvin toimeen keskenään..
No minäkin mutta fakta on että makkariin mahtuu nukkumaan max 14 ihmistä joten ei se varmaan vielä ole tapahtumassa. Virtanen lupasi että jotakin muutosta on tilanteeseen tulossa.

zake kirjoitti:Minä veikkaan aivan suoraa vuoronvaihtoa talo<->mökki

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa