DirtyDragon kirjoitti:kitty kirjoitti:mä veikkaan että joku tosi älykäs, korkeesti koulutettu joka on ihan eri aaltopituudella kun muut
Tupus?
Joo Tupus ehdottomasti taloon!

DirtyDragon kirjoitti:kitty kirjoitti:mä veikkaan että joku tosi älykäs, korkeesti koulutettu joka on ihan eri aaltopituudella kun muut
Tupus?

Hekku kirjoitti:Huhupuhe kirjoitti:kitty kirjoitti:mä veikkaan että joku tosi älykäs, korkeesti koulutettu joka on ihan eri aaltopituudella kun muut
Esa A. takaisin
Kaikki ei välttämättä tykkäis , omasta mielestänikin aika tylsä ihminen mutta silti pidin ..
Nelliski kirjoitti:Ei veikkailla nimiä mutta veikkaillaan millaisia asukkaita taloon astelee. Nähdäänkö jotain mitä ei ole koskaan ennen nähty, esim liikuntavammainen asukas tai muunsukupuolinen? Kaksoset? Vegaaneja saattaa olla vaikka puolet porukasta

Nelliski kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Ei veikkailla nimiä mutta veikkaillaan millaisia asukkaita taloon astelee. Nähdäänkö jotain mitä ei ole koskaan ennen nähty, esim liikuntavammainen asukas tai muunsukupuolinen? Kaksoset? Vegaaneja saattaa olla vaikka puolet porukasta
Oho, en ookkaan edellisen kauden aikana muistanut mitä veikkasin mutta muunsukupuolinenhan siellä sitten oli. Samoin vegaaneja mutta se ei varsinaisen yllättävää ollut.

Huhupuhe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Ei veikkailla nimiä mutta veikkaillaan millaisia asukkaita taloon astelee. Nähdäänkö jotain mitä ei ole koskaan ennen nähty, esim liikuntavammainen asukas tai muunsukupuolinen? Kaksoset? Vegaaneja saattaa olla vaikka puolet porukasta
Oho, en ookkaan edellisen kauden aikana muistanut mitä veikkasin mutta muunsukupuolinenhan siellä sitten oli. Samoin vegaaneja mutta se ei varsinaisen yllättävää ollut.
Mä muistin ton sun veikkauksen, mut sitku instassa ilmoitettiin vähän ennen viime kauden alkua et taloon tulee 8 miestä ja 8 naista, niin pakko myöntää et silloin vähän petyin. Ja hämmöstelin sit kun siel kuitenkin olikin se yks muunsukupuolinen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa