lethe kirjoitti:Mä olen kyllä miettiinyt ettei noista mitään tule ikinä BB talon ulkopuolella mutta nyt kun katsoo ovat niin kun luodut toisilleen..
Juu lepposa arki kun joka saakelin asia on kilpailu ja aina harmistutaan kun ei itse voita

lethe kirjoitti:Mä olen kyllä miettiinyt ettei noista mitään tule ikinä BB talon ulkopuolella mutta nyt kun katsoo ovat niin kun luodut toisilleen..

chicago kirjoitti:Mua sit ärsyttää niinkin tyhmä asia kuin Kevinin syöminen kun hampailla tyhjentää haarukan, eikä huulilla kuten yleensä tehdään.

Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Mä olen kyllä miettiinyt ettei noista mitään tule ikinä BB talon ulkopuolella mutta nyt kun katsoo ovat niin kun luodut toisilleen..
Juu lepposa arki kun joka saakelin asia on kilpailu ja aina harmistutaan kun ei itse voita

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:lethe kirjoitti:Mä olen kyllä miettiinyt ettei noista mitään tule ikinä BB talon ulkopuolella mutta nyt kun katsoo ovat niin kun luodut toisilleen..
Voivat piristää päiväänsä muna lusikassa juoksulla , joka päivä eri kilpailu , ei varmasti tylsää tule eikä turhaan lässytetä jos tän tyylisiä kilpailuja..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa