playtupus kirjoitti:Fraulein Gee kirjoitti:Voi paska.
Kirjotin just pidemmän ja harkitun pölötyksen aiheesta, mutta katosi kyberavaruuteen.

Itaehillintä petti, mutta tekniikka tuli avuksi

No itsehillintähän ei pettänyt, koska palasin aiheeseen vasta pari päivää myöhemmin harkittuani asioita.
Tärkeimmät pointit: me 24/7-katsojatkaan emme nähneet kaikkea mitä tapahtui. Tuotanto näki ja niillä kova dilemma päättää mitä tehdä. Ei voi painaa villaisella.
Krisu ja Jukka äänestykseen vähän nahkapäätös. Kumpikin olis saattanut joutua sinne ihan nimeämispisteillä. Puhumattakaan siitä että väkivaltainen tai uhkaava käytös on normaalisti menolippu... Mutta kun Krisu on "yleisön suosikki", tai ainakin tuottaa paljon matskua ja some-pöhinää, mitä tuotanto haluaa.
Hemmin ja Kimmon rangaistukset... no joo, ihan okei, kai. Vaikka ihmisystävällinen Kevin pitikin plakaatteja ja "ghostaamista" "epäinhimillisenä".
Oikein ettei ollut nimeämisiä, eräänlainen rankku Hemmille (ja Kimmolle, joka ei kai muista Hemmin juonitteluita).
Itse olisin poistanut Krisun talosta ja laittanut Jukan, Kimmon ja Hemmin häätöäänestykseen.
Nyt meni näin ja näillä mennään.
Talossahan nuo vaikuttavat jo päässeen yli koko hommasta je menevän eteenpäin. No, TIP ehkä ei. Ja mua ärsyttää Krisu joka kuittaa koko homman että "mä olin kännissä" ja uhriutuminen että eikö täällä muka viinaa saa juoda? No saa! Kunhan käyttäytyy asiallisesti. (ks. Anu).