Koko sikarikerho äänestykseen ja skipataan nimeämiset ois ehkä mun valinta. Hemmi ja Kimmo juonittelusta, Krisu ja Jukka uhkaavasta käytöksestä vaikka en silti nää että niiden käytös olis "yhtä pahaa", tuotannon silmissä kuitenkin ilmeisesti vaan Jukka oli puhuttelun tarpeessa. (Totta puhuen eiköhän sielläkin tiedetä että Krisua ei siinä kunnossa yksinkertasesti kannattanut pyytää jutulle ettei tilanne eskaloidu vielä lisää mutta samaan aikaan pieni pelko on että Keisari saa kyllä huitoa muita ja huudella uhkauksiaan, asiattomasta provosoinnista puhumattakaan ja se on vaan ihan ok koska hupsu Krisu)

Anukka kirjoitti:Mä mietin tuota et saako Krisu nuhteet myöhemmin mutta..

Nelliski kirjoitti:Itse keksin vaihtoehdot enkä silti tiiä minkä ite valitsisinKoko sikarikerho äänestykseen ja skipataan nimeämiset ois ehkä mun valinta. Hemmi ja Kimmo juonittelusta, Krisu ja Jukka uhkaavasta käytöksestä vaikka en silti nää että niiden käytös olis "yhtä pahaa", tuotannon silmissä kuitenkin ilmeisesti vaan Jukka oli puhuttelun tarpeessa. (Totta puhuen eiköhän sielläkin tiedetä että Krisua ei siinä kunnossa yksinkertasesti kannattanut pyytää jutulle ettei tilanne eskaloidu vielä lisää mutta samaan aikaan pieni pelko on että Keisari saa kyllä huitoa muita ja huudella uhkauksiaan, asiattomasta provosoinnista puhumattakaan ja se on vaan ihan ok koska hupsu Krisu)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa