playtupus kirjoitti:Kristian oli taas rasittavan näsäviisas taloyhteydessä

playtupus kirjoitti:Kristian oli taas rasittavan näsäviisas taloyhteydessä

Nelliski kirjoitti:playtupus kirjoitti:Kristian oli taas rasittavan näsäviisas taloyhteydessä
Oli siinä iso ero myös miten studioyleisö suhtautu häneen tai vaikka Keviniin, oon varma että tuo pistettiin merkille myös talossa ja sanonkin sen nyt että jos Anu jää taloon niin liimautuminen Keviniin jatkuu vaan.

Nelliski kirjoitti:playtupus kirjoitti:Kristian oli taas rasittavan näsäviisas taloyhteydessä
Oli siinä iso ero myös miten studioyleisö suhtautu häneen tai vaikka Keviniin, oon varma että tuo pistettiin merkille myös talossa ja sanonkin sen nyt että jos Anu jää taloon niin liimautuminen Keviniin jatkuu vaan.

lethe kirjoitti:Nelliski kirjoitti:playtupus kirjoitti:Kristian oli taas rasittavan näsäviisas taloyhteydessä
Täytyy olla huono kuulo mulla , tai se että molempia lähetyksiä yritän kuunteelen samaan aikaan niin en huomannut tuollaista ..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa