lethe kirjoitti:On tuo Ville on sitä mieltä että jos ylösnousemus on totta kaiikki muutkin on totta, jännää sitten analysoi muuta ja mistä tulette ja evoluutio on paskaa. Darwinistininen evoluutio on kumottu jo ajat sitten tiedemiesten parissa..

Enklu kirjoitti:LeeLia kirjoitti:Juu noi on vähän haastavia. Mun on vähän hankala analysoida tilannetta, kun itse heitän samantyylistä läppää itsestäni. Mut ei sekään ois tietty mukavaa, jos muut jatkuvasti tarttuis sit siihen.
Tää on minusta koko läpänheiton ydin tuolla ja kaikkialla. Että jos ei jostain läpästä tykkää niin siitä pitää sanoa ja sitten toisten pitää lopettaa se aihe siihen. Ei kukaan lue ajatuksia. Tuossa kyseisessä tilanteessa Ville oli varmasti loukkaantuneempi kuin Milla itse, mutta ajatus toki oli hyvä.

Sidle2 kirjoitti:lethe kirjoitti:En vähättele asiaa , mutta itse en tosiaan ole sitä huomannut .
En ollut minäkään mitenkään tämmöistä huomannut ennen kuin Kevin esitti Millaa. Ja pitkään siinä mietin, että mitä ihmettä, mä en ole nähnyt Millaa tuommoisena tyhmänä ollenkaan, enkä nähnyt muidenkaan siitä mitään maininneen tai semmoiseen reagoineen. Ehkä on semmoiset tilanteet mennyt vaan kokonaan ohi tai osunut hauskana läppänä johonkin kohtaan.

chicago kirjoitti:Sidle2 kirjoitti:lethe kirjoitti:En vähättele asiaa , mutta itse en tosiaan ole sitä huomannut .
En ollut minäkään mitenkään tämmöistä huomannut ennen kuin Kevin esitti Millaa. Ja pitkään siinä mietin, että mitä ihmettä, mä en ole nähnyt Millaa tuommoisena tyhmänä ollenkaan, enkä nähnyt muidenkaan siitä mitään maininneen tai semmoiseen reagoineen. Ehkä on semmoiset tilanteet mennyt vaan kokonaan ohi tai osunut hauskana läppänä johonkin kohtaan.
Alunperin mielestäni Mira vitsaili Millan "tyhmyydestä" ja siitä lähtien muutkin. Nyt en muista esimerkkejä kyllä yhtään, mut ehkä joku muu muistaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa