playtupus kirjoitti:Voi että noi on rasittavia olleet, katson koostetta ja kiroan Jukkaa ja Kimmoa.
Oli kyllä ajoittain kovin raskasta viime yönä, varsinkin Jukka hämmensi ihan pirusti pakkaa
playtupus kirjoitti:Voi että noi on rasittavia olleet, katson koostetta ja kiroan Jukkaa ja Kimmoa.

lesmi kirjoitti:playtupus kirjoitti:Voi että noi on rasittavia olleet, katson koostetta ja kiroan Jukkaa ja Kimmoa.
Oli kyllä ajoittain kovin raskasta viime yönä, varsinkin Jukka hämmensi ihan pirusti pakkaa

Anukka kirjoitti:Siellä on tuntunu itse kullakin olevan ongelmaa tajuta asioita.
Kimmo, Hemmi ja Anu niskuroi mut eipä näytetty..

Nelliski kirjoitti:Semmonen kehu pitää antaa että tällä kaudella on keksitty näihin viikonloppuihinkin melkein aina tehtävä tai muuta tekemistä, ainakin semmonen tunne mulla on että vanhan tuotannon aikaan nää oli usein täyttä makoilua.

playtupus kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Semmonen kehu pitää antaa että tällä kaudella on keksitty näihin viikonloppuihinkin melkein aina tehtävä tai muuta tekemistä, ainakin semmonen tunne mulla on että vanhan tuotannon aikaan nää oli usein täyttä makoilua.
Joo, kivoja on ollut sunnuntainakin, esim se read hour ja tämä roolileikki

Nelliski kirjoitti:playtupus kirjoitti:Nelliski kirjoitti:Semmonen kehu pitää antaa että tällä kaudella on keksitty näihin viikonloppuihinkin melkein aina tehtävä tai muuta tekemistä, ainakin semmonen tunne mulla on että vanhan tuotannon aikaan nää oli usein täyttä makoilua.
Joo, kivoja on ollut sunnuntainakin, esim se read hour ja tämä roolileikki
Joo ja Krisu kokkas kaikille ruokaa sillon yks sunnuntai. Semmosia pieniä mutta kivoja juttuja ollut.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa