lethe kirjoitti:Mulla tulee näin tyhmänä mieleen että jos Mira puhuu siitä että hänellä tapana syödä kolme keltaista mynthon askia per päivä , ja siitä kun pääs eroon niin batterya , En edelleenkään mikään lääkäri ole mutta vois ko olla osa syynä miksi Miralla huonot hiukset ja iho ..

Fraulein Gee kirjoitti:Mira ja Krisu vähän onnellisia ja helpottuneita. (Oli siis "häädössä" noiden valenimeämisten perusteella.)
Mira touhottaa. On helpottunu. Ilonen. Onnellinen.
Raasu. Kuvitteleeko se, että katsojat tykkäis siitä enemmn kuin asukkaat?

lethe kirjoitti:Mulla tulee näin tyhmänä mieleen että jos Mira puhuu siitä että hänellä tapana syödä kolme keltaista mynthon askia per päivä , ja siitä kun pääs eroon niin batterya , En edelleenkään mikään lääkäri ole mutta vois ko olla osa syynä miksi Miralla huonot hiukset ja iho ..

Hartsa76 kirjoitti:lethe kirjoitti:Mulla tulee näin tyhmänä mieleen että jos Mira puhuu siitä että hänellä tapana syödä kolme keltaista mynthon askia per päivä , ja siitä kun pääs eroon niin batterya , En edelleenkään mikään lääkäri ole mutta vois ko olla osa syynä miksi Miralla huonot hiukset ja iho ..
Tulee mieleen, että Miran hampaatkaan eivät voi olla kovin hyvässä kunnossa, koska iso määrä mynthonia ja siihen päälle vielä reilusti batterya kuluttaa tehokkaasti hampaita.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 0 vierailijaa