Hieman vielä liikaa taustalla, mutta jotenkin silti pidän tästä asukkaasta.
Saattaa vielä talon tyhjentyessä ottaa isoakin roolia...
Parhaimmillaan kun pienempi porukka kasassa...

Kronos kirjoitti:Hieman vielä liikaa taustalla, mutta jotenkin silti pidän tästä asukkaasta.
Saattaa vielä talon tyhjentyessä ottaa isoakin roolia...
Parhaimmillaan kun pienempi porukka kasassa...

Kronos kirjoitti:Selkeästi nostanut itselleni profiilia tämä...Tulee sellaista mukavaa puolittaista vittuilua, josta ei tiedä onko se vitsi vai tosi...muutenkin voi nousta oikeasti sellaiseksi talon toiseksi "navaksi", nyt kun Tarinan jälkeen siinä edelleen paikka on...(nythän siellä ollut vain Krisu pissa/kakka -juttuineen)...Mutta seuraillaan nyt vielä...

lethe kirjoitti:Kronos kirjoitti:Selkeästi nostanut itselleni profiilia tämä...Tulee sellaista mukavaa puolittaista vittuilua, josta ei tiedä onko se vitsi vai tosi...muutenkin voi nousta oikeasti sellaiseksi talon toiseksi "navaksi", nyt kun Tarinan jälkeen siinä edelleen paikka on...(nythän siellä ollut vain Krisu pissa/kakka -juttuineen)...Mutta seuraillaan nyt vielä...
Hauskaa kun samat syyt mulla laskenut Anun profiilia, olen jostain syystä alkanut ajattelemaan ettei se edes oo huumoria, vaan tykkää vain sanoa noita omituisia heittoja asukkaille V- tullaikseen, voi olla että se olen minä nyt joka en ymmärrä sarkastista huumoria mitä mainostan tälla kertaa niin hyvin kun väitän ... Tai sitten Anu on vaan huono siinä...
... (Kadi, Kätlin, Janica...mitä näitä nyt on ollut)...Tosin ei Anusta tuohon porukkaan mitenkään ole...mutta jos ees vähän osoittais luonnetta enemmän...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa