Anu - Neljäs asukas - Sijoittui neljänneksi

Keskustelua vuoden 2019 asukkaista

Re: Anu - Neljäs asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 18.09.2019 16:17

Hieman vielä liikaa taustalla, mutta jotenkin silti pidän tästä asukkaasta.
Saattaa vielä talon tyhjentyessä ottaa isoakin roolia...
Parhaimmillaan kun pienempi porukka kasassa...
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Anukka » 18.09.2019 16:20

Kronos kirjoitti:Hieman vielä liikaa taustalla, mutta jotenkin silti pidän tästä asukkaasta.
Saattaa vielä talon tyhjentyessä ottaa isoakin roolia...
Parhaimmillaan kun pienempi porukka kasassa...

Näin on :)
Anukka
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lethe » 18.09.2019 17:49

Mä olen kyllä alkanut tykkäämään enempi lähiaikoina. Tuntuu että ollut enempi äänessä ja esillä tällä viikolla mutta ei mitenkään häiritsevällä tavalla.
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja rilana » 18.09.2019 18:14

Piristymään päin,toivotaan että tämä suunta jatkuu
rilana
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä

ViestiKirjoittaja Fraulein Gee » 19.09.2019 21:45

Alkanu nostaa pisteitään mun silmissä. On suuremmassa seurassa edelleen hiljainen, mutta pienemmässä piirissä hullutteleekin. Välillä väläyttää aika sarkastistakin huumoria. :peukku:
Fraulein Gee
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Jänkäjoonas » 03.10.2019 18:18

Anu on ihan mukava BB-asukas, mutta minä heittäisin hänet yli laidan. Hän on minulle tasapaksu pökkäle joka on tuolla ihan mukava: ei ärsytä, ei kiinnosta. ei mitään muuta kuin että hän vain on .. Harmi ettei joutunut äänestykseen, olisin ehkä käyttänyt rahnaa ensimmäistä kertaa tänä vuonna. (Muiden puolesta Anua vastaan) :o
Jänkäjoonas
Kolmannen viikon asukas
Kolmannen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 10.10.2019 20:41

Selkeästi nostanut itselleni profiilia tämä...Tulee sellaista mukavaa puolittaista vittuilua, josta ei tiedä onko se vitsi vai tosi...muutenkin voi nousta oikeasti sellaiseksi talon toiseksi "navaksi", nyt kun Tarinan jälkeen siinä edelleen paikka on...(nythän siellä ollut vain Krisu pissa/kakka -juttuineen)...Mutta seuraillaan nyt vielä...
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lethe » 10.10.2019 21:22

Kronos kirjoitti:Selkeästi nostanut itselleni profiilia tämä...Tulee sellaista mukavaa puolittaista vittuilua, josta ei tiedä onko se vitsi vai tosi...muutenkin voi nousta oikeasti sellaiseksi talon toiseksi "navaksi", nyt kun Tarinan jälkeen siinä edelleen paikka on...(nythän siellä ollut vain Krisu pissa/kakka -juttuineen)...Mutta seuraillaan nyt vielä...

Hauskaa kun samat syyt mulla laskenut Anun profiilia, olen jostain syystä alkanut ajattelemaan ettei se edes oo huumoria, vaan tykkää vain sanoa noita omituisia heittoja asukkaille V- tullaikseen, voi olla että se olen minä nyt joka en ymmärrä sarkastista huumoria mitä mainostan tälla kertaa niin hyvin kun väitän ... Tai sitten Anu on vaan huono siinä...
lethe
Kuudennen viikon asukas
Kuudennen viikon asukas

ViestiKirjoittaja Kronos » 11.10.2019 18:23

lethe kirjoitti:
Kronos kirjoitti:Selkeästi nostanut itselleni profiilia tämä...Tulee sellaista mukavaa puolittaista vittuilua, josta ei tiedä onko se vitsi vai tosi...muutenkin voi nousta oikeasti sellaiseksi talon toiseksi "navaksi", nyt kun Tarinan jälkeen siinä edelleen paikka on...(nythän siellä ollut vain Krisu pissa/kakka -juttuineen)...Mutta seuraillaan nyt vielä...

Hauskaa kun samat syyt mulla laskenut Anun profiilia, olen jostain syystä alkanut ajattelemaan ettei se edes oo huumoria, vaan tykkää vain sanoa noita omituisia heittoja asukkaille V- tullaikseen, voi olla että se olen minä nyt joka en ymmärrä sarkastista huumoria mitä mainostan tälla kertaa niin hyvin kun väitän ... Tai sitten Anu on vaan huono siinä...

Juuh se on totta, mulla vaan ollut hakusessa sellainen ristiriitainen soturiprinsessa :naura: :reps: ... (Kadi, Kätlin, Janica...mitä näitä nyt on ollut)...Tosin ei Anusta tuohon porukkaan mitenkään ole...mutta jos ees vähän osoittais luonnetta enemmän...

Nyt joutunut "tyytymään" näihin kaikenmaailman Kimmohin, Hemmeihin ja Kevineihin... :rollo: :naura:
Kronos
Neljännen viikon asukas
Neljännen viikon asukas

ViestiKirjoittaja lesmi » 11.10.2019 18:38

Tykkää Anusta paljon, täyspäisin naisista ja heittää hyviä kommentteja mitkä ei oo väkinäisiä. Loistava kunto,vaikka Ville yritti vähätellä naisia.. Kaunis ja herttainen hymy.
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä <3
lesmi
Viidennen viikon asukas
Viidennen viikon asukas

EdellinenSeuraava

Paluu Asukkaat 2019